Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شبکه اجتماعی فیس بوک حساب‌های کاربری فعال برخی افراد و گروه‌ها که اطلاعات غلط و تئوری‌های توطئه را در مورد انتخابات آمریکا منتشر می‌کردند را حذف کرد. تاریخ انتشار: 11:34 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۵۶۴

خبرگزاری میزان - فارس به نقل از انگجت نوشت: فیس بوک قبلا در ماه آوریل اعلام کرده بود که در صورت تخلف و انتشار اخبار و اطلاعات دروغ توسط حساب‌های کاربری فعال در این وب سایت آن‌ها را تعطیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت صفحه گروه VDARE را نیز تعطیل کرده که بر علیه مهاجرت و مهاجران به امریکا مطالبی را منتشر می‌کردند. فیس بوک همچنین مدعی شده برخی از صفحات تعطیل شده با ایران و روسیه در ارتباط بوده اند.

گروه QAnon نیز که صفحات و گروه‌های وابسته به آن در فیس بوک تعطیل شده، یک گروه تندروی دست راستی در آمریکاست که فعالیت آن قبلا در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند رد ایت هم ممنوع شده بود. در صفحات این گروه مطالبی بر علیه برخی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دولت فعلی آمریکا و مهاجران آسیایی منتشر شده بود.

فیس بوک افزوده برخی صفحات تعطیل شده، اخبار و اطلاعات دروغینی در مورد شیوع ویروس کرونا نیز منتشر می‌کردند و تلاش می‌کردند از این طریق برای جلب توجه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: فیس‌بوک شبیه اینستاگرام می‌شود

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیس بوک حساب کاربری شبکه های اجتماعی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در فضای مجازی ایکس، نوشت: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مرزهای ایران عزیز، امنیت کشور و تحقق و تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز خدمت به ملت بزرگ ایران، هزاران شهید گلگون و سرافراز تقدیم کرده‌اند. ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

کد خبر 6080785 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است