Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  اطلاعیه شماره (۳) وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص فراخوان واگذاری واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) (واسطه گری مالی یکم) منتشر شد.وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه شماره (۳) فراخوان واگذاری واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) (واسطه گری مالی یکم)، بانک‌های پارسیان و پاسارگاد را به فهرست بانک‌های منتخب جهت پذیره نویسی افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است، وزارت امور اقتصادی و دارایی در اطلاعیه شماره (۲) واگذاری واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) (واسطه گری مالی یکم)، بانک‌های منتخب جهت پذیره نویسی متقاضیان را شامل بانک ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، تجارت، صادرات ایران و قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرده بود.

 

فهرست کامل بانک‌های منتخب و درگاه‌های غیر حضوری و حضوری آن‌ها بر مبنای اطلاعیه شماره (۳) وزارت امور اقتصادی و دارایی به شرح ذیل است:

 

خودروتک

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزارت اقتصاد سرمایه گذاری اقتصاد جام نیوز وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک های منتخب اطلاعیه شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

در حاشیه این واگذاری مجری مراسم به شوخی در مورد این واگذاری به مالکان جدید گفت: دیگر راه برگشتی نیست و وارد دنیایی شدید که هیچ پیش‌بینی از آن ندارید. خدا به دادتان برسد!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899042

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"