Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آژانس اطلاعات کره جنوبی در نشست با اعضای کمیته اطلاعات مجلس، گزارش‌ها در مورد عمل جراحی قلب رییس کره شمالی را بی اساس خواند. تاریخ انتشار: 12:08 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۵۴۷ خبرگزاری میزان – آژانس اطلاعات ملی کره جنوبی می‌گوید «هیچ نشانه‌ای مبنی بر این که کیم جونگ اون، رییس کره شمالی، تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته باشد، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
به گزارش خبرگزاری یونهاپ، «کیم جونگ اون»، که سه هفته از انظار عمومی غایب شده بود، عمل جراحی قلب انجام نداده است؛ بلکه به دلیل نگرانی از احتمال ابتلا به کرونا فعالیت‌های خود را کاهش داده بود.
این خبرگزاری روز چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت، نوشت «آژانس اطلاعات ملی سئول در نشستی که با اعضای کمیته اطلاعات مجلس داشت، گزارش‌ها در مورد عمل جراحی قلب کیم جونگ اون را بی اساس خواند.»
«کیم بیونگ کی»، یکی از اعضای کمیته مذکور می‎گوید «کیم جونگ اون در این مدت وظایف خود را دور از چشم عموم و به طور معمول انجام می‌داد؛ تمرکز وی در این مدت بر تثبیت امور داخلی مانند نیرو‌های نظامی، جلسات حزب و ایالتی بوده است.»
وی در ادامه گفت «اون، در سال جاری تنها ۱۷ بار در انظار عمومی حاضر شده است که این میزان در مدت مشابه سال‌های گذشته به طور متوسط ۵۰ بار بوده است؛ کاهش حضور در انظار عمومی می‌تواند ناشی از نگرانی وی از ابتلا به کرونا باشد.»
این نماینده پارلمان کره جنوبی همچنین افزود «شیوع بیماری کرونا را در کره شمالی نمی‌توان کتمان کرد.» بیشتر بخوانید:  حاشیه‌های حضور اون در انظار عمومی و تبادل آتش میان دو کره کره شمالی تاکنون موردی از ابتلا به کرونا را گزارش نداده است.   «کیم یئون چول»، وزیر اتحاد کره جنوبی که نظارت بر امور کره شمالی را برعهده دارد، غیبت کیم جونگ اون از انظار عمومی را در راستای اقدامات «پیونگ یانگ» برای مقابله با کرونا و طبیعی خوانده بود.
«کیم جونگ اون» پس از غیبت سه هفته‌ای از انظار عمومی از ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین)، روز شنبه هفته جاری در مراسم افتتاح کارخانه کود شیمیایی حضور یافت.   غیبت سه هفته‌ای وی سبب گمانه زنی‌های متعددی در مورد سلامتی وی شده بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیم جونگ اون کره شمالی کیم جونگ اون عمل جراحی قلب کیم جونگ اون انظار عمومی کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرآنلاین «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از ایسنا وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898927

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود