Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در این جلسه مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان با ارئه گزارش عملکرد این ستاد گفت: شرکت فولاد هرمزگان بیش از ۱۲ میلیارد ریال به این ستاد مساعدت داشته که منجر به آزادی ۸۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان گردیده است.

مرادی نژاد گفت: مشارکت صنایع در این امر خیر و خدا پسندانه ضروری است و ما از شرکت فولاد هرمزگان که همیشه یار و یاور ستاد دیه استان بوده است تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز با اشاره به تاکید خداوند متعال در قران کریم مبنی بر مشارکت در انفاق و توجه به نیکو کاری و احسان گفت: در انفاق، زکات و خمس با افراد و انسانها در ارتباط هستیم و از این طریق با خداوند معامله می‌کنیم.

صالحی با تقدیر از مشارکت شرکت‌ها و سازمان‌های استان در این رویداد گفت: بنده به نوبه خودم از مشارکت فعال شرکت فولاد هرمزگان تشکر می کنم و امیدوارم دیگر صنایع نیز در این امر خداپسندانه مشارکت فعال داشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان فولاد دادگستری هرمزگان قران کریم فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی بدهی این زندانیان در بند را  ۱۶ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال اعلام کرد و گفت:  این میزان بدهی با گرفتن ۵ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال رضایت شاکی، کمک ۶۶۰ میلیون ریال خیران و پرداخت ۱۰ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه تامین شد.

اکبرپور از خیران و شکات که با گذشت بخشی از حق خود زمینه آزادی زندانیان را فراهم می‌کنند؛ قدردانی کرد.

وی گفت: هم اکنون ۵۲ زندانی جرائم غیر عمد دوران محکومیت خود را در زندان‌های استان سپری می کنند و در انتظار آزادی هستند.

دیگر خبرها

  • گلریزان خیران ارومیه‌ای برای آزادی ۱۶۰ زندانی
  • آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان
  • آزادی ۴۰۱  زندانی خوزستانی جرائم غیرعمد در سالی که گذشت
  • آزادی ۳۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان
  • آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان شرقی
  • آزادی ۶۱۱ زندانی جرائم غیر عمد در آذربایجان شرقی
  • ۲۶ زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد در مهاباد چشم انتظارخیّران
  • یک قلب بزرگ، زمین کوچکش را هدیه کرد
  • ۹۹ زندانی جرائم غیرعمد در استان اصفهان آزاد شدند
  • آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی