Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:12:55 GMT

نیم نگاه استقلالی‌ها به نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۵۵۰۲

نیم نگاه استقلالی‌ها به نقل و انتقالات

به گزارش خبرنگار مهر، فصل نوزدهم رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و یکم به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده و هنوز مشخص نیست ادامه این مسابقات به چه شکل پیگیری خواهد شد. در این شرایط برخی تیم ها به شکل غیر رسمی فعالیت های نقل و انتقالاتی شان را برای فصل آینده به صورت چراغ خاموش آغاز کرده‌اند.

فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نیز که عمده تمرکزش آماده سازی تیم برای از سر گیری احتمالی رقابتهای لیگ برتر است، مثل بسیاری از مربیان دیگر نیم نگاهی به ترمیم تیمش برای فصل آینده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها در نظر دارند تا شاکله و استخوانبندی تیم شان را برای فصل آینده حفظ کرده و در کنار آن به ترمیم برخی نقاط با جذب بازیکنان مورد نظرشان بپردازند. 

کد خبر 4918395

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد فدراسیون کشتی احمد سعادتمند فیفا تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی والیبال ایران فدراسیون والیبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌اردوی تیم‌ملی والیبال نوجوانان به منظور آمادگی برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان به میزبانی بلغارستان، از فردا آغاز می شود که در ترکیب ۲۲ دعوت شده به اردو ۴ مازندرانی‌ حضور دارند.

نخستین دوره رقابتهای والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور (۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴) با حضور ۱۶ تیم در بلغارستان برگزار خواهد شد.

علاوه بر تیم ملی والیبال کشورمان، تیم‌های بلغارستا، آرژانتین، بلژیک، برزیل، شیلی، چین تایپه، کوبا، مصر، ایتالیا، لیبی، مکزیک، پورتوریکو، اسپانیا، تونس و ازبکستان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

امیررضا مشهدبان ساروی ، امیر علی فرج پور ،حسام ناییجی مربی و امیر صمیمی آنالیزور آملی مازنی های تیم ملی است.

این اردو از سه شنبه ۲۸ فروردین به مدت سه روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • حذف اشتری از رقابتهای انفرادی فیدر جهانی تنیس روی میز
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است