Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@16:36:32 GMT

انواع میوه های نوبرانه چند قیمت خوردند؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۶۱۰۹

انواع میوه های نوبرانه چند قیمت خوردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

براساس مشاهدات میدانی، پیاز کیلویی ۳۰۰۰ تومان، سیب‌زمینی ۵۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی بوته‌ای ۸۰۰۰تومان، گوجه فرنگی گلخانه ۱۶هزار تومان، فلفل دلمه ۱۵هزار تومان، لیموترش ۴۵ هزار تومان، سیر ۵۰ هزار تومان، خیار ۶۰۰۰ تومان، پرتقال تامسون ۱۵ هزار تومان، سیب زرد ۱۷هزار تومان، موز ۲۰ هزار تومان، گوجه سبز و توت فرنگی ۳۰هزار تومان و ملون نیز با قیمت ۸هزار تومان در خرده فروشی ها به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس کشف قیمت میدان میوه و تره بار مرکزی، تا ۲۱ اردیبهشت ماه، قیمت هر کیلو لیموترش سنگی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، گوجه فرنگی بوته رس۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، فلفل دلمه سبز ۳۰۰۰ تا۷۰۰۰ تومان، سیر خشک ۲۵ تا ۳۲ هزار تومان، پیاز زرد ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، موز ۱۳ تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب قرمز ۵۰۰۰ تا ۱۰هزار تومان، سیب زرد ۶۰۰۰ تا ۱۲ هزار تومان، خیار رسمی ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، پرتقال تامسون شمال و پرتقال توسرخ ۶۰۰۰ تا ۱۰ هزار تومان است که با اعمال سود ۳۵درصدی در خرده فروشی ها به فروش می رسد.

همچنین براساس این نرخ‌نامه قیمت هر کیلو توت فرنگی جیرفت ۱۰تا۲۰ هزار تومان، توت فرنگی کرج ۲۰ تا۳۵ هزار تومان، گوجه سبز برغان ۱۵تا ۴۰هزار تومان، گوجه سبز شمال ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان و ملون ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میوه نوبرانه توت فرنگی گوجه سبز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: درحال حاضر در ۱۰۵ هزار هکتار باغات استان سیستان و بلوچستان بیش از ۶۴۵ هزار تن انواع میوه‌ها تولید و روانه بازار‌های داخلی و خارجی می‌شود.
اردشیر شهرکی تصریح کرد: ۶۳ درصد باغات میوه این استان را نخلستان با تولید سالیانه بیش از ۲۸۰ هزار تن انواع خرما به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد:  سیستان و بلوچستان با دارا بودن شرایط آب و هوایی تقریبا استوایی، گرم و مرطوب خواستگاه متنوع‌ترین میوه‌های گرمسیری کشوراست .
شهرکی موز را از مهمترین محصولات گرمسیری سیستان و بلوچستان معرفی کرد و افزود: این میوه نسبت به سایر محصولات گرمسیری با بیش از هفت هزار هکتار بیشترین سطح زیرکشت را به خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد: با مشارکت کشاورزان و بنگاه‌های اقتصادی سطح کشور در صدد افزایش سطح موزستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان هستیم تا در آینده نزدیک کشور را از واردات موز بی نیاز کنیم.

دیگر خبرها

  • خیانت «پادشاه گوجه فرنگی» به فلسطین
  • قیمت انواع روغن بکر گیاهی در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت انواع روغن بکر گیاهی در میادین و بازارهای میوه و تره
  • دقت و مهارت فروشنده های تایلندی در برش زدن انواع میوه‌ها (فیلم)
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!