Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@19:47:42 GMT

جزئیات سقوط زن ۵۰ ساله ازبالابر ساختمان ۴ طبقه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۶۴۴۶

جزئیات سقوط زن ۵۰ ساله ازبالابر ساختمان ۴ طبقه

زن ۵۰ ساله ای از بالابر طبقه دوم منزل ۴ طبقه در جی شیر اصفهان سقوط کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان گفت:شب گذشته حادثه سقوط خانم حدودا ۵۰ ساله در بالابر به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان (۱۲۵) در منطقه جی شیر اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات از دو ایستگاه ۱۵ و ۵ به محل حادثه اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادکاوه آهنگران ادامه داد:این حادثه به دلیل سقوط بالابر غیر استاندارد از طبقه دوم منزل ۴ طبقه بود که باعث آسیب شدید به کمر فرد مصدوم شد .

وی تصریح کرد:اکیپ اعزامی پس از تلاش زیاد با توجه به درد شدید کمر فرد مصدوم و رعایت نکات ایمنی ، خانم آسیب دیده را به بیمارستان منتقل کردند و تحویل عوامل اورژانس شهر شد .

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان گفت:متاسفانه با وجود توصیه های فراوان و سختگیریهای زیاد در اجرای طرحهای ساختمانی توسط واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی اصفهان باز هم شاهد استفاده از ابزار آلات ساختمانی غیر مجاز بدون وریافت مجوز توسط مالکین و شهروندان عزیز هستیم .امید است با رعایت موارد ایمنی کمتر شاهد بروز چنین حوادثی در سطح شهر باشیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سقوط حوادث سقوط آسانسور سازمان آتش نشانی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، آزاد طهماسبی، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهر سنندج گفت: در پی اعلام حادثه‌ای با عنوان حریق در کارگاه ضایعاتی واقع در شهرک آساوله در کمترین زمان ممکن نیروهای آتش‌نشانی جهت اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: انفجار گاز LPG یا گاز مایع عامل حریق این مغازه بود که بر اثر این انفجار صاحب مغازه به شدت دچار سوختگی شده بود و خسارت‌های مالی فراوانی به دو باب مغازه و چندین منزل مسکونی وارد شد.

رئیس آتش‌نشانی سنندج گفت: پس از اعزام نیروها به محل حادثه، وضعیت بحرانی‌تر گزارش شد چرا که در مجاورت مغازه حادثه دیده، مغازه‌ای که‌ ‌محل شارژ گازهای پکنیک بود که حریق به آنجا نیز سرایت کرده بود. با ورود سریع نیروهای آتش‌نشانی از بروز حادثه‌ای پرخطر جلوگیری شد.

به گفته طهماسبی نیروهای اعزامی آتش‌نشانی از زمان اولین تماس دریافتی و گزارش حادثه، در مدت زمان ۷ دقیقه در محل حادثه حاضر و در فاصله زمانی ۷ تا ۸ دقیقه‌ای آتش را مهار کردند. محل حادثه نیز پس از کنترل حریق کاملا ایمن‌سازی شد.

طهماسبی اظهار داشت: پس از وقوع آتش‌سوزی و تماس با سامانه ۱۲۳ اکیپ ۵ نفره از نیروهای ایستگاه دو آتش‌نشانی و ایستگاه یک اکیپ برای پشتیبانی به محل اعزام شدند. متاسفانه در این حادثه یک نفر مصدوم و دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند. انفجار ناشی از این حادثه به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد کرده است‌.

وی اضافه کرد: صدای دو انفجار شدید ناشی از این حادثه آتش‌سوزی تمام مردم این روستا را در لحظات اولیه به محل کشاند. نیروهای آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند. متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج بیان کرد: تنها مصدوم این حادثه فردی بود که در لحظه نخست و در کارگاه دچار مصدومیت شده که توسط آمبولانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شد. انفجار اولیه همچنین به کرکره‌ها و شیشه مغازه‌های اطراف آسیب وارد کرده است.

کد خبر 846237 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم گاز استان کردستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم