Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:44:28 GMT

سکانس‌هایی از فیلم بالاش

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۶۸۷۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «بالاش» به نویسندگی اسماعیل هادی و کارگردانی اکبر صادقی محصول سال 1362 است. «بالاش» پس از سال ها حبس به روستاي زادگاه خود بازمي‌گردد. همراه دوستش به مزار پدر، كه در غيبت او كشته شده، مي‌رود. پس از آن تصميم مي‌گيرد كه زندان ناتمام «قالاسي» را كه در نقطه‌اي پرت افتاده قرار دارد، ببيند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آنجا با چهار ساواكي مواجه مي‌شود كه پس از انقلاب گريخته‌اند و به دنبال فرصت هستند تا به كمك راهنماي محلي از مرز بگذرند. بالاش كه كينه ساواكي‌ها را از سال‌هاي زندان به دل دارد، آنها را پس از چند بار مرافعه و گريز به دام قانون گرفتار مي‌سازد. اسماعیل محرابی، عنایت بخشی، عزت اله رمضانی فر، جمشید هاشم پور، احمد بهروزی، خسرو یزدانی، علی برجسته، شاپور بخشایی، عباس مختاری، فرامرز بویرنگار، تاجی مجدزاده و شیرین بختیاری در این فیلم مقابل دوربین جمشید فرحی بازی کردند. منصور تهرانی موسیقی متن این فیلم را ساخت و ساموئل خاچیکیان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا صندوق ETF حذف صفر از پول ملی فاسیولا دعای روز دوازدهم رمضان سکانس طلایی سکانس برتر سینما اسماعیل هادی عنایت بخشی عزت اله رمضانی فر جمشید هاشم پور سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه با اردوغان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ماهواره‌ای الاقصی اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که به ترکیه سفر کرده، امروز شنبه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

اردوغان اخیرا در اظهاراتی با تاکیدبر اینکه جنبش حماس یک جنبش آزادی‌بخش است، از دیدار قریب الوقوع خود با اسماعیل هنیه خبر داده بود.

رئیس جمهور ترکیه همچنین گفته بود تا زمانی که عمر دارد به دفاع از مساله فلسطین ادامه خواهد داد. وی در سخنانی خطاب به غربی ها که با عملیات تنبیهی ایران ابراز مخالفت کرده بودند، گفته بود: شما باید از اسرائیل بخواهد تجاوزاتش علیه غزه را متوقف کند!

کد خبر 6083604 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • ببینید | سکانس ماندگار از پانتومیم ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو
  • نقل مکان اسماعیل هنیه از قطر به عمان
  • سکانس‌هایی از فیلم کله پوک
  • پخش آهنگ شماعی زاده حین قرآن خواندن در تلویزیون
  • برنامه تولید نان کامل را با قدرت ادامه می دهیم
  • هنیه با اردوغان دیدار کرد