Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:56:57 GMT

هوای تحت تاثیر سامانه ناپایدار فعال

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۳۰۰

هوای تحت تاثیر سامانه ناپایدار فعال

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمد خسروی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی هوای استان تا صبح فردا پنج شنبه تحت تأثیر سامانه ناپایدار فعال بر منطقه غبارآلود و در برخی ساعات با وزش شدید باد، رگبار باران و گاهی رعد و برق همراه است.

او با بیان اینکه بارش طی ساعاتی از فردا در منطقه اورامانات و نیمه شرقی از نمود بیشتری برخوردار است، گفت : این وضعیت در پاره‌ای نقاط با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از عصر فردا پنجشنبه تا پایان هفته به تدریج بر دمای هوا افزوده خواهد شد.

او افزود: همچنین موج ناپایدار دیگری از روز شنبه منطقه را متأثر خواهد کرد و سبب وزش باد شدید، رگبار پراکنده باران و گردوغبار خواهد شد.

خسروی گفت: در حال حاضر موج گرد و غبار بر مناطق مرزی مستقر شده و سبب کاهش دید افقی در ایستگاه‌های نیمه غربی شده است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر دید افقی در شهرستان سرپل ذهاب و گیلانغرب به ۲۰۰۰ متر رسیده البته وضعیت در شهرستان قصرشیرین بهتر شده و دید افقی به ۷۰۰۰ متر رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: احتمال اینکه تا دو ساعات آینده نیز شاهد غبارآلود شدن هوای کرمانشاه باشیم، وجود دارد با این حال موج به سرعت عبور می‌کند و ساعات زیادی ماندگار نخواهد بود.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مرکز استان بین ۱۵و ۲۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

خسروی گفت: در این بازه زمانی سومار با ۳۸ درجه سانتیگراد و کنگاور با هشت درجه گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست وضعیت جوی برودت هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، طی ساعاتی از امروز بعدازظهر، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است شاهد رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران همراه با رعدوبرق، بخصوص در نیمه شرقی استان کرمانشاه باشیم.

وی افزود: از فردا (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت تدریجی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از امروز تا روز شنبه، دمای هوای روزانه در غالب نقاط با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6087041

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • هشدار «نارنجی» سازمان هواشناسی با ورود سامانه ناپایدار جوی به اصفهان
  • صدور دو هشدار نارنجی و زرد با ورود سامانه همرفتی و ناپایدار در اصفهان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد