Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:06:41 GMT

زلزله به قلعه فلک‌الافلاک لرستان آسیب زد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۴۳۶

زلزله به قلعه فلک‌الافلاک لرستان آسیب زد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از آسیب زلزله به قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد خبر داد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سیدامین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به زلزله نسبتاً شدید ظهر امروز در استان لرستان اظهار داشت: پس‌از زلزله استان لرستان بلافاصله جهت بررسی خسارت احتمالی به قلعه فلک الافلاک در محله قلعه حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس‌از بررسی‌های انجام‌شده چند عدد از کنگره‌های برجک دچار آسیب شده، ولی خوش‌بختانه آسیب جدی به قلعه فلک‌الافلاک وارد نشده‌است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: جهت بررسی خسارات احتمالی بناهای تاریخی سراسر این استان به رؤسای شهرستان‌ها دستور داده‌ایم با حضور در محل بناهای تاریخی خسارات احتمالی را گزارش بدهند.

احتمال خسارت ‌زلزله به قلعه فلک‌الافلاک / میراث فرهنگی ‌بررسی کامل قلعه را آغاز کردکرمان| زلزله 4.7 ریشتری فاریاب خسارت جانی و مالی نداشتزلزله 5.1 ریشتری در فیروز‌آباد ‌استان لرستان / احتمال خسارت ‌به قلعه فلک‌الافلاک‌ / ترک‌خوردگی دیوار و سقف برخی منازل‌‌‌ + جزئیات

انتهای پیام/645/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قلعه فلک الافلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب

 به دنبال بارندگی شدید و وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان بخشی از شبکه توزیع برق دچار خسارت شد که پرسنل عملیاتی امور برق این مناطق نسبت به اصلاح و پایداری مجدد شبکه‌های برق آسیب دیده در حال تلاش هستند.

 شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان خسارتی نداشت
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌