Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:17:00 GMT

مجسمه فردوسی قزوین آسیب ندیده است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۴۷۹

مجسمه فردوسی قزوین آسیب ندیده است

داریوش قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه قصد برداشتن این مجسمه در خیابان فردوسی را نداریم،افزود:  مجسمه فردوسی در محل قبلی نصب به دلیل نبود تناسب بین پایه سه متری و خود مجسمه با یک متر و ۶۵ سانت جمع آوری شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون شهرداری منطقه ۲ قزوین در حال بازپیرایی و ساخت پاتوق محله عدل است و به همین منظور، بهترین فرصت برای اصلاح پایه مجسمه بود تا بتوانیم طول پایه را به ۶۰ سانت برسانیم تا تناسب بین مجسمه و پایه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول تصریح کرد:طرح  پاتوق محله میدان عدل در فضایی به مساحت یک‌ هزار و ۶۰۰ مترمربع با ۸۰۰ متر مربع فضای سبز در حال احداث است.

قاسمی اضافه کرد: متاسفانه برخی با شایعه پراکنی و ایجاد جو سازی در فضای مجازی از تخریب مجسمه فردوسی خبر داده اند در صورتی که اصل مجسمه در صحت و سلامت بوده و تا ۱۰ روز آینده پایه و مجسمه اصلاح و در محل اصلی خود نصب خواهد شد.

وی یاد آور شد: به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم که مجسمه فردوسی سالم است و در سازمان زیباسازی قرار دارد و به زودی در مکانی اصلی نصب خواهد شد.

قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا شهرداری فضای سبز فضای مجازی مجسمه فردوسی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجسمه فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری ویژه از تتلو که تا به حال ندیده‌اید!

به گزارش همشهری آنلاین، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کد خبر 846700 منبع: میزان برچسب‌ها كنسرت موسيقى دادگاه خبر مهم دادگاه انقلاب موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • تصویری ویژه از تتلو که تا به حال ندیده‌اید!
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه