Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@07:51:22 GMT

مجازشدن فعالیت آرایشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۶۹۷

فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز شد. ناطقان:  بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، در آخرین نشست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و براساس مذاکرات انجام شده در این کمیته که با حضور رییس اتاق اصناف ایران برگزار شد، مقرر شد فعالیت تمامی آرایشگاه‌های مردانه و زنانه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پی اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، فعالیت واحد‌های صنفی کم‌خطر از ۲۳ فروردین در سایر استان‌ها و از روز ۳۰ فروردین هم در تهران آغاز شد. همچنین طبق تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مقرر شده بود فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به غیر از فروشگاه‌های سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازار‌های مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازار‌ها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحد‌های خود را نداشته باشند. اما فعالیت پاساژ‌ها هم از اول اردیبهشت آغاز شد، اما این واحد‌ها فقط تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.
منبع: تابناک برچسب ها: مجاز ، فعالیت ، ناطقان ، آرایشگاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجاز فعالیت ناطقان آرایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۴ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و ۱۳۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی، از سوی کارشناسان سلامت محیط انجام شد.

 محمود ولایتی مقدم افزود: در همین رابطه ۱۲۵ مورد تخلف بهداشتی شناسایی و اخطاریه کتبی برای متخلفان صادر و تعداد ۵۱ مورد پرونده نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: کارشناسان سلامت محیط شهرستان در این بازدید ها ۵۶۱ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته را  از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی کردند و ۶ واحد صنفی متخلف هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان
  • البرزنشینان با مراجعه به مراکز بهداشتی از خدمات رایگان استفاده کنند
  • امحای بیش از هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در شهرستان رشت