Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سپاه حمزه سیدالشهدا (ع)  روز گذشته در پی درگیری نیروهای جان برکف سپاه بیت المقدس کردستان با گروهک تروریستی ضدانقلاب در مسیر چهل چشمه و اطراف روستای نرگسله در منطقه عمومی دیواندره، سرهنگ شکیبا سلیمی یکی از فرماندهان سپاه به همراه ۲ تن از همرزمانش جعفر نظام پور و محمد شکری به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین خوش اقبال روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت نیروهای جان بر کف سپاه توسط گروهک‌های ضد انقلاب که داعیه خدمت به مردم کُرد را دارند و مدعی هستند برای خدمت و احقاق حقوق مردم کردنشین فعالیت می‌کنند، افزود: این گروه‌ها پاسخ دهند مردم کردستان چگونه باید این حرف باطل و رفتار متناقض آنها را قبول کنند که از یک طرف فرزندانشان را به شهادت می رسانند و از طرف دیگر مدعی طرفداری از آنها هستند.

معاون استاندار کردستان اضافه کرد: شهدا و مجروحین حادثه روز سه‌شنبه از نیروهای بومی استان کردستان و بیشتر شهدای تروریستی این استان کُرد زبان هستند که این رویه تناقض رفتار و گفتار گروهک‌ها و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی نشان می‌دهد.

سپاه همواره در صف اول خدمت است

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: بیشتر نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کردستان از جوانان بومی همین استان بوده و امروز در صف اول خدمت رسانی به مردم هستند و در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز جان برکف ایستادند و از آب و خاک و ناموس این مردم در مقابل رژیم بعث عراق حفاظت کردند.

وی با اشاره به اینکه البته در آن دوران همین گروهک‌های معاند با رژیم بعث علیه مردم ایران و کردستان همکاری داشتند، یادآور شد: فرزندان جان برکف، انقلابی و رزمنده کردستان بعد از جنگ تحمیلی برای آبادانی و سازندگی کشور و محرومیت زدایی پا به عرصه خدمت گذاشتند و در همه عرصه‌ها و بحران‌های بوجود آمده حتی در بحران‌های طبیعی مثل سیل و زلزله همراه مردم خدمت کردند.

خوش اقبال افزود: نمونه اخیر خدمات این سربازان جان برکف سبز پوش در جریان شیوع بیماری کرونا بود که با جان و دل در حوزه های بهداشتی و تامین نیازمندی‌های مردم از خود ایثار و فداکاری نشان دادند و همین ویژگی های منحصربفرد باعث شده در میان مردم و در دل همه جوان‌ها، مادران و پدران این سرزمین جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: مردم کردستان همواره قدردان این زحمات بوده و هستند و طبعا حرکت مزبوحانه عده‌ای وطن‌فروش به حساب این مردم انقلابی گذاشته نخواهد شد چرا که این گروه‌ها با خیانت‌های خود راهشان را مردم شهید پرور کردستان جدا کرده‌ و حتما بسزای اعمال پلیدشان می‌رسند.

محبوبیت سپاه برای ضد انقلاب قابل تحمل نیست

خوش اقبال گفت: ویژگی های فوق که باعث جایگاه ویژه سپاه در میان مردم و مسوولین شده برای ضد انقلاب سنگین و غیر قابل تحمل است لذا برای جبران این حقارت خود و نداشتن جایگاه در میان مردم دست به اقدامات تروریستی برای حذف فیزیکی این دلیر مردان می‌زنند و تصور دارند می‌توانند با اینگونه حرکات مردم را از خدمت و ایثار این عزیزان محروم و از آنها جدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: حادثه روز گذشته نیز در همین قالب قابل تحلیل است به این معنی که گروهک های تروریستی که مطمئن هستند در میان مردم جایگاهی ندارند و کردستانی ها از نیات پلید آنها باخبر هستند، خواستند انتقام این بی‌توجهی مردم را از فرزندان آنها بگیرند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بالاخص مردم شریف کردستان باید ماهیت پلید ضد انقلاب را خوب شناخته اند و مطمئن هستند این اقدامات مذبوحانه کوچکترین خللی در عزم و اراده آنها در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن بوجود نخواهد آورد.

خون شهدا همیشه خون غیرت را در دل رزمندگان به وجود آورده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: خون شهدا همیشه غیرت را در دل رزمندگان اسلام بوجود آورده است و شهادت فرمانده دلیر و مخلصی همچون شهید سلیمی و همرزمانش که از نیروهای ارزشمند سپاه بودند و جوانی خود را وقف اسلام، انقلاب و مردم نمودند برای همه ما متاثر کننده است البته  بواسطه داشتن چنین جوانانی به خود می‌بالیم و شکرگزار خداوند متعال هستیم.

انتقام فرزندانمان را از گروهک‌های ضد انقلاب خواهیم گرفت

خوش اقبال گفت: ضد انقلاب بداند با این حرکات مذبوحانه نمی‌تواند کوچکترین خللی در امنیت پایدار کردستان که با حضور مردم و فرزندان این مرز و بوم شکل گرفته است ایجاد کند و دستور دهندگان این جنایت بدانند فرزندان این ملت انتقام سختی از آنها خواهند گرفت.

وی افزود: فرزندان این مرز بوم در کنار نیروهای مردمی بسیج و سایر دستگاه‌های نظامی،  اطلاعاتی و امنیتی جواب دندان شکنی به این حرکات مذبوحانه خواهند داد و فراتر از آن خون شهیدان چراغ راهی خواهد بود برای فرزندان این آب و خاک و همرزمانشان تا برای محافظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی خود را بیش از پیش آماده کنند و در کنار مردم غیور کردستان بساط معاندان را برای همیشه جمع کنند.

خوش اقبال اظهار داشت: به مردم شریف استان کردستان اطمینان می‌دهم فرزندان شما در کنار هم و با حمایت شما قطعا منطقه را از لوث این جانیان جنایتکار پاک خواهند کرد و امنیت پایدار را بسان همیشه برقرار خواهند کرد تا از این نعمت بزرگ (امنیت) مردم در آرامش و آسایش کامل زندگی کنند.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی، جعفر نظامپور و محمد شکری از رزمندگان سپاه کردستان که روز گذشته در درگیری با عناصر ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، روز چهارشنبه در قروه، سریش آباد، بیجار و دیواندره برگزار شد.

تشییع پیکر این شهیدان گلگون کفن به صورت جداگانه و همزمان در این شهرها با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور، مسوولان محلی، همرزمان شهدا در حالی برگزار شد که سپاه بیت المقدس روز گذشته اعلام کرده بود با توجه به شیوع بیماری کرونا مراسم تشییع به صورت محدود و با رعایت شرایط بهداشتی برگزار می‌شود اما مردم این شهرها به صورت خودجوش برای پاسداشت رشادت های این شهیدان حضور باشکوهی در این مراسم داشتند.

پیکر شهید سرهنگ شکیبا سلیمی در مزار شهدای سریش آباد شهرستان قروه، پیکر شهید جعفر نظام پور در مزار شهدای شهرستان بیجار و پیکر شهید محمد شکری در مزار شهدای دیواندره تشییع و به خاک سپرده شدند.

سرهنگ شکیبا سلیمی معاون عملیات قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان غیور اسلام، جعفر نظامپور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب، به شهادت رسیدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب انقلاب اسلامی حقوق نظام مقدس جمهوری اسلامی هشت سال دفاع مقدس سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استاندار کردستان میان مردم شکیبا سلیمی ضد انقلاب خوش اقبال روز گذشته محمد شکری جان برکف گروهک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار قضاوت نادرست مخاطبان شدم + فیلم

ژیلا صادقی، مجری تلویزیون در برنامه «برمودا» در پاسخ به این سوال که شما از اعتماد به دیگران ضربه خوردید؟ آیا آنها را بخشیدید؟ گفت: بی‌نهایت از اعتماد و حمایت دیگران ضربه خوردم. بله، برای آرامش حال خوبه خودم آنها را بخشیدم. یکبار به حرم امام رضا (ع) رفتم و آنجا آنها را بخشیدم. دلم می‌خواهد مردم بدانند من اگر در «دورهمی» خیلی شاد بودم، واقعاً شاد نبودم. چون مردم در دوران کرونا در شرایط بد بودند، دلم نمی‌خواست از غصّه‌هایم بگویم. آن زمان شروع تلخ اتفاقات زندگی‌ام بود.

صادقی ادامه داد: من پروسه سخت مادری را طی می‌کردم، ولی این قصه ناکام ماند و بسیار اذّیت شدم. اما در برنامه شاد صحبت کردم و خندیدم. دلم می‌خواهد مردم بدانند برنامه‌های تولیدی دو تا سه ساعت ضبط می‌شود، بعد از آن ۶۰ دقیقه درمی‌آورند. من سخت مورد قضاوت واقع شدم. هیچ سکویی هم نداشتم، تا از خودم دفاع کنم. اگرچه اطرافیانم در جریان بودند، ولی عوام نمی‌دانستند. الان هم که یکسری اتفاقات می‌افتد، باز نبش قبر می‌کنند. مثلاً می‌گویند او همان دختر پررویی است، که در «دورهمی» دور برداشته بود و اجازه صحبت نمی‌داد. مردم فکر می‌کردند من غمی ندارم و سرخوش و خوشحال هستم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این مجری افزود: مخاطب هم گناهی ندارد. او آن چیزی را که می‌بیند، قضاوت می‌کند. اینکه یک سوالی پرسیده می‌شود و شما جوابی را می‌دهید، اما ابتدای آن را حذف می‌کنند، وسط گفتگو را منتشر می‌کنند. به همین دلیل، از مردم خواهش می‌کنم قبل اینکه قضاوت کنیم، از شعورمان وام بگیریم، اگر شعورمان به ما اجازه قضاوت را نداد، سکوت کنیم. اگر علاقه‌مند هستید درباره آن فرد بیشتر بدانید، خودتان تحقیق کنید.

وی با بیان اینکه من بعد از برنامه خیلی آسیب دیدم، توضیح داد: آسیبی که در دل یک آسیب بودم. با وجود اینکه مردم از قضیه باخبر شدند، تعداد خیلی کمی از من درخواست حلالیت داشتند. با خودم گفتم من هیچ سالی دعوت کسی را قبول نمی‌کردم، چرا قبول کردم مهمان این برنامه باشم؟ 

به گفته صادقی، چون ایام کرونا حرم امام رضا (ع) تعطیل بود، من پشت حرم حضرت ایستادم و چند روزی مهمان امام رضا (ع) بودم. من ساعت‌ها به صحن حرم نگاه می‌کردم و گفتم تو کمکم کن!

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • گرفتار قضاوت نادرست مخاطبان شدم + فیلم