Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه تهران در اطلاعیه ای نحوه فعالیت آموزشی و پژوهشی در این دانشگاه را اعلام کرد.

در بخش اول این این اطلاعیه آمده است: پیرو دستورالعمل اعلام شده از سوی دولت و بخشنامه‌های اداره کل منابع انسانی درباره نحوه فعالیت اداری کارکنان دانشگاه، فعالیت آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی از ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از اطلاعیه دانشگاه تهران آمده است: با توجه به ضرورت رسیدگی به امور آموزشی و پژوهشی دانشجویان و دیگر اموری که مستلزم حضور در گروه و دانشکده است، اعضای هیئت علمی باید از تاریخ ۱۵ اردیبهشت در دانشکده‌ها حضور داشته باشند و وظایف خود را با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در محل به انجام رسانند.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است:‌با توجه هماهنگی انجام شده با مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه، امکان بهتری در برگزاری کلاس‌های الکترونیکی در بستر سامانه دانشگاه برای استادان محترم فراهم شده است. کارشناسان و رابط‌های آموزش الکترونیکی در واحدها و نیز مرکز یادگیری الکترونیکی برای رفع اشکالات احتمالی آماده خدمت به استادان خواهند بود.

انتهای پیام/

300 / 320 دانشگاه تهران فاصله‌گذاری اجتماعی یادگیری الکترونیکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه تهران فاصله گذاری اجتماعی یادگیری الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

بیشتر بخوانید؛ طرح کالابرگ الکترونیکی تا چه زمانی ادامه دارد؟

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کد خبر: 1227595 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد