Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@19:38:54 GMT

دبیر کل جمعیت هلال احمر خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۸۹۸۲

دبیر کل جمعیت هلال احمر خداحافظی کرد

خبرگزاری میزان- رئیس جمعیت هلال‌احمر از دبیرکل پیشین و معاون سابق معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت تقدیر کرد تاریخ انتشار: 15:55 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۷۳۵

خبرگزاری میزان - در جریان آخرین جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر، کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر از  محمودرضا پیروی، دبیرکل پیشین که هفته پیش استعفا داد و روح‌الله فروزش، معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر که مدتی پیش استعفا داده بود، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیام خداحافظی دکتر پیروی از خانواده هلال‌احمر

همچنین محمود رضا پیروی، دبیرکل پیشین جمعیت هلال‌احمر در نامه‌ای خطاب به همکاران، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از آن‌ها خداحافظی کرد.

در این نامه آمده است:
سلام بر همکاران، امدادگران، جوانان و داوطلبان گرامی
به شما‌هایی که همواره عزمتان در کار جزم و دلتان پر از امید و مهربانی و دست‌هایتان در کار و گام‌هایتان در حرکت است.
راهتان پر از نشاط و سرزندگی باد.

بیشتر بخوانید: بررسی ترافیک تهران پس از قرنطینه


خداوند منان را شاکرم که توانستم بخشی از عمر خویش را در جمع باصفا، پرمحبت و بی‌ادعای شما سرخ‌پوشان جهادگر، سپری نمایم. ضمن عرض سپاس و قدردانی از همراهی و همدلی شما عزیزان گرامی، از حضرت حق نعمات بی‎‌کران از خزانه غیب الهی را برایتان آرزومندم. آنچه محقق شده، لطف پروردگار و تلاش شما عزیزان و آنچه می‌ماند، بضاعت ناچیز این بنده بوده است، امیدوارم از صمیم قلب قصورم را بخشیده و همواره پیروز و سربلند باشید.

همگی شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم؛ و من الله التوفیق

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر مجلس جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه