Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: انقلابیون باید از مسوولان در هر سطحی مطالبه‌گری کنند که در برابر خواسته مردم انقلابی چه کار می‌کنند؟

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی ارزنده که به جای شهیدسلگی با رأی اکثریت به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تمام تلاش بنده بر این است که با کمک برادران و خواهران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و مردم مومن و متدین همدان در راستای انجام فرامین مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار شهید حاج‌میرزا سلگی در مسیر شهدا گام برداریم افزود: قطعا وقتی صحبت از شورای ائتلاف انقلاب به میان می‌آید باید انقلابیون را فراتر از این گروه و شورا ببینیم و هر آن کسی که دغدغه انقلاب و گام برداشته در این مسیر راه دارد ولو اینکه اسمش همسو با اسم ما نباشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه هر فردی رهبری، نظام و قانون اساسی را قبول دارد و برای این نظام زحمت می‌کشد انقلابی است و ما با تمام وجود از این افراد استقبال و دست کمک به سوی این افراد دراز می‌کنیم تصریح کرد: هر کمکی  در راستای اجرای فرامین رهبری و نظام در توان ما باشد دریغ نمی‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه احزاب باید دیدگاه‌های شخص و حزبی خود را تعدیل کنند خاطرنشان کرد: اگر احزاب خواسته‌های حزبی را کنار بگذارند و خواسته‌های کلی نظام را مد نظر قرار دهند قطعا وحدت در بین احزاب به وجود می‌آید و همه یکصدا همان خواسته‌ای را می‌خواهیم که اسلام و مقام معظم رهبری از ما می‌خواهند.

ارزنده گفت: به عنوان خادم برادران و خواهران در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی باید کارها را در راستای انقلاب و نظام پیش ببریم بنابراین بنده محدود به حزب و جناحی نیستم و نخواهم بود.

وی افزود: انقلابیون باید تلاش کنند تمام مسوولان  را در مسیر انقلاب قرار دهند، مسوولان نیز در جمهوری اسلامی موظف هستند در مسیر انقلاب، خواسته‌های مقام معظم رهبری و قانون اساسی حرکت کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه انقلابیون باید از مسوولان در هر سطحی مطالبه‌گری کنند که در برابر خواسته مردم انقلابی چه کار می‌کنند؟ ادامه داد: ما باید بلندگوی مردم باشیم تا خواسته‌های آنها را به گوش مسوولان برسانیم از طرفی پیام مسوولان را بهتر از خودشان به مردم برسانیم تا اگر کاستی و کمبودهای وجود داشته پوشانده شود.

وی بیان کرد: بنده به عنوان خادم اعضای این شورا و همه مردم انقلابی از نمایندگان می‌خواهم از مجلس شورای اسلامی یک مجلس به واقع انقلابی به نمایش بگذارند نه مجلسی که به دنبال خواسته‌های جناحی، گروهی و رای‌آوری برای آینده باشند.

ارزنده با بیان اینکه اگر نمایندگان فرامین رهبری، امام و مسیر شهدا را مد نظر داشته باشند خداوند هم راضی خواهد بود چراکه کارها در مسیر خداست و این مجلس نیز یک مجلس انقلابی خواهد بود افزود: مجلس باید در تمام عرصه‌ها انقلابی عمل کند نه اینکه خنثی عمل کند یا اینکه هر دولتی که روی کار آمد و در مسیر انقلاب و نظام نبود با هم سازش کنند، نمایندگان انقلابی باید خواسته مردم انقلابی را جوابگو باشند.

انتهای پیام /89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استان همدان مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی شورای ائتلاف انقلابی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مردم انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 رهبر انقلاب در دیدار امروز با کارگردان با اشاره به توصیه‌ها به ایشان گفتند: «...حالا بعضی خیرخواهانه ــ نظرشان خیرخواهی است ان‌شاءالله ــ مدام توصیه میکنند که «خب آقا با آمریکا مثلاً فلان[توافق را] کنید، یک چیزی میگویند گوش کنید»! خب توقّعات آنها که ‌تمامی ندارد؛ توقّعات آمریکا که تمامی ندارد. چند سال قبل از این، همین جا داخل حسینیّه راجع به مسائل هسته‌ای صحبت بود، بنده در صحبت عمومی گفتم آمریکایی‌ها مشخّص کنند چه اندازه عقب‌نشینی هسته‌ای اگر انجام بگیرد، آنها قانع میشوند؛ حاضر نیستند مشخّص کنند؛ معلوم است. قدم‌به‌قدم می‌آیند تا میرسند به آنجایی که در یک کشور آفریقایی شمال آفریقا اتّفاق افتاد؛...» در واقع رهبری به سرنوشت قذافی و حکومتش اشاره کردند با اشاره به دولت لیبی به رهبری معمّر قذّافی به خاطر آنچه عادی‌سازی روابط خود با غرب و آمریکا عنوان میکرد، اعلام کرد که برنامه هسته‌ای خود را کنار میگذارد و این کار را انجام داد و همان زمان فرانسه و چند کشور غربی تضمین کردند در صورت حمله به لیبی، به عنوان مدافع از لیبی دفاع می‌کنند اما مداخله نظامی در لیبی در ۱۹ مارس ۲۰۱۱ پس از قطعنامه ۱۹۷۳ شورای امنیت، فرانسه رهبر عملیات بود و کشورهایی چون آمریکا با رهبری فرانسه به لیبی حمله کردند که به سقوط حکومت قذافی انجامید. این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است