Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@08:21:03 GMT

دو تغییر جدید در فرماندهان ناجا

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۹۴۸۱

دو تغییر جدید در فرماندهان ناجا

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی طی حکمی سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی را که پیش از این فرمانده انتظامی استان اصفهان و قبل از آن جانشینی ریاست پلیس پیشگیری را در کارنامه داشت به عنوان رییس جدید پلیس پیشگیری ناجا منصوب کرد. پیش از این سردار محمدشرفی که چندین ماه است به عنوان جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا منصوب شده بود، با حفظ سمت ریاست این پلیس را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حکم دیگری که سردار اشتری صادر کرده است، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا هم تغییر کرد و سردار مسعود زاهدیان جای خود را به معاون اطلاعات و عملیات خود یعنی سرهنگ مجید کریمی داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا صندوق ETF حذف صفر از پول ملی فاسیولا دعای روز دوازدهم رمضان سردار حسین اشتری ویروس کرونا صندوق ETF حذف صفر از پول ملی فاسیولا دعای روز دوازدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق

به گزارش جماران از روابط عمومی بنیاد سعدی، با پایان یافتن ماموریت شهروز فلاحت‌پیشه؛ معاون پیشین امور بین‌الملل بنیاد سعدی و بازگشت به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، غلامعلی حدادعادل در حکمی، سیدعلی موسوی زاده را به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب کرد.

در متن حکم رییس بنیاد سعدی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده‌ای که در مدیریت‌های فرهنگی و بین المللی دارید به سمت «معاون امور بین المل بنیاد سعدی» منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خداوند متعال و به‌کارگیری توان و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقاء بنیاد سعدی موفق و موید باشید. توفیق روزافزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان مسالت می‌نمایم.

سیدعلی موسوی‌زاده که از سال گذشته به عنوان مشاور ریاست بنیاد سعدی و مدیر انتشارات بین‌المللی آزفا در این بنیاد حضور دارد، مناصب و سوابقی چون مدیرکل ارزیابی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قائم‌مقام انتشارات بین‌المللی الهدی، وابسته فرهنگی در کشورهای قطر، سوریه و روسیه و رایزن فرهنگی ایران در کشور عمان را در کارنامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • معاون اول قوه‌قضاییه منصوب شد
  • معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • با حکم رئیس قوه قضاییه معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد