Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@02:11:20 GMT

تعمیرات لوازم خانگی با کاردون میشه!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۹۷۶۱

برای تعمیر لوازم خانگی یک قانونی وجود دارد که شما باید آن را به خاطر داشته باشید همیشه برای تعمیر یک دستگاه اول عمر مفید آن را پیدا کنید و مدت زمانی که از دستگاه استفاده می کنید را بررسی کنید در صورتی که دستگاه شما 50 درصد عمر مفید خود را گذرانده به شما توصیه می کنیم از تعمیر لوازم خانگی خودداری کنید و به خرید یک دستگاه جدید فکر کنید زیرا این کار منطقی تر از تعمیر دستگاه قدیمی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوازم خانگی پر مصرف را بشناسید!

این روزها لوازم خانگی با پیشرفت علم و تکنولوژی به روز شده اند و مجهز به سنسورهایی برای هشدار هنگام خرابی دستگاه می باشند و با نمایش دادن ارورها و کدهای خطایی که دستگاه با آن مواجه شده است به شما هشدار می دهند تا مشکل را برطرف نمایید. شما می توانید با بررسی کد خطا متوجه شوید که خودتان می توانید مشکل را برطرف نمایید یا خیر ؟ معمولا ماشین های لباسشویی و ظرفشویی مجهز به این سنسور ها می باشند و با اعلام کد های خطا شما را آگاه می کنند که نیاز به تعمیر دارند.

یکی از لوازم خانگی پرمصرف در آشپزخانه اجاق گاز می باشد که انواع مختلفی دارد و روزانه خانم های خانه دار از آن برای پخت و پز بسیار استفاده می کنند برای انتخاب این وسیله پرطرفدار باید بسیار دقت کنید و براساس فضا و بودجه ای که در نظر گرفته اید آن را انتخاب نمایید البته باید بگوییم کیفیت شرط اول در انتخاب اجاق گاز می باشد زیرا یکی از وسایل پرمصرف در آشپزخانه می باشد که روزی دو یا سه بار از آن استفاده می کنیم.

توجه کنید در صورتی که از فر زیاد استفاده می کنید و غذاهایی که میل می کنید را در فر درست می کنیم به شما توصیه می کنیم از اجاق گازهای ایستاده یا مبله استفاده کنید زیرا اجاق گاز های توکار با توجه به اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند و مزیت های زیادی دارند اما نیاز شما را برآورده نخواهند کرد بنابراین شما مجبورید فر را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

برای تعمیرات لوازم خانگی به کاردون اعتماد کنید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شعله های اجاق گاز شما ضعیف باشد و آشپزی کردن را برایتان دشوار کرده باشد ! باید بگوییم این از مشکلاتی است که تقریبا همه ما یک بار با آن برخورد کرده ایم و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر تمام شعله های گاز به طور همزمان دچار افت فشار گاز شد حتما شلنگ گاز را بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکل از گاز نباشد. در برخی مواقع به دلیل خمیدگی یا تا شدگی شلنگ این اتفاق می افتد.

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که منجر به تعمیر تلویزیون های قدیمی می شود روشن نشدن آن است در این صورت سه دلیل اصلی وجود دارد که می تواند علت روشن نشدن تلویزیون باشد. می تواند مشکل در پاور، هوریزنتال و سیستم کنترل تلویزیون باشد.

در گذشته که همه خانواده ها از تلویزیون های قدیمی استفاده می کردند یکی از رایج ترین مشکلات که اکثرا با آن دست و پنجه نرم می کردند روشن شدن تلویزیون بودن تصویر بود شاید شما هم با این موضوع آشنا باشید و حتی از این مشکل خاطره ای به یاد داشته باشید.

البته باید بگوییم تعمیر تلویزیون های قدیم هم کار هرکسی نبود و نیست باید فردی متخصص دست به تعمیر بزند و آشنایی کامل با قطعات تلویزیون داشته باشد تا بتواند تلویزیون را تعمیر نماید. اگر تلویزیون قدیمی دارید که نیاز به تعمیر دارد ولی در انباری شما خاک می خورد به شما پیشنهاد می کنیم با جست و جو کردن در گوگل یک مرکز تعمیرات تلویزیون های قدیمی را بیابید و تلویزیون خود را به آن بسپارید تا برایتان تعمیر کنند شما با این کار تمام خاطرات قدیمی خود را زنده خواهید کرد.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بودجه تلویزیون خانواده گاز مشکلات لوازم خانگی اجاق گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱ ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6081165

دیگر خبرها

  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه