Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:56:24 GMT

۲۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حمیدآباد شهرستان ری تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۹۹۴۷

۲۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حمیدآباد شهرستان ری تخریب شد

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری از تخریب ۲۰ مورد ساخت‌‌وساز غیرمجاز در بخش قلعه‌نو شهرستان ری خبر داد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محمد عباسی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: عصر امروز و در راستای آزادسازی اراضی کشاورزی بیش از 76 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان ری در روستای حمیدآباد بخش قلعه نو آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز امروز با حکم قضایی و با حضور مسئولان بخش قلعه نو در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات صورت گرفت. 

تهران| ساخت‌‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی جوادآباد تخریب و آزادسازی شدساخت و سازهای غیرقانونی در ساحل جزیره هنگام تخریب شدمنابع طبیعی آذربایجان‌غربی به صورت وسیعی تخریب شده است

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری همچنین افزود: ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بخش قلعه نو به منظور افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده که شامل دیوارکشی، ویلا، انبار و خانه باغ بود که اخیراً بدون اخذ مجوزهای قانونی احداث شده است.

عباسی در پایان با تأکید بر مقابله با هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان ری خاطرنشان کرد: در زمین‌های کشاورزی صرفاً باید کار کشاورزی انجام شود، لذا هرگونه تغییر کاربری باید از طریق جهاد کشاورزی و دریافت مجوزهای قانونی انجام شود، در غیر این صورت ساخت‌‌وسازهای غیرمجاز قطعاً تخریب و متخلفان به دادگاه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وسازهای غیرمجاز اراضی کشاورزی بخش قلعه نو شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است

میرزایی کارشناس حوزه مسکن درخصوص راهکارهای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: در حال حاضر این شعار در بخش مسکن تنها از طریق اختصاص اراضی و پرداخت تسهیلات ساخت محقق می شود و در شرایط کنونی این طرح می تواند در قالب طرح نهضت ملی مسکن امکان پذیر شود.

وی افزود: حضور بخش خصوصی و همچنین حضور سازندگان و متقاضیان به عنوان مالکان این پروژه ها می تواند با اختصاص اراضی امکان پذیر و تسهیل شود.

او بیان کرد: دولت می تواند با واگذاری اراضی به متقاضیان و همچنین حمایت از سازندگان اجرای این طرح را تسهیل کند که نتیجه آن افزایش تولید واحدهای مسکونی و در نتیجه بهبود و ثبات بازار مسکن خواهد بود.

میرزایی یادآور شد: دولت می تواند با اجرای این اقدام گام مهمی در بهبود وضعیت بازار مسکن بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تخریب ۵۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان