Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, پس از آن که آرون رمزی برای تمدید قرارداد با آرسنال به توافق نرسید، این هافبک ولزی تصمیم گفت از توپچی‌ها جدا شود و با قراردادی ۴ ساله به یوونتوس بپیوندد.  

پس از یک سال از پیوستن رمزی به یوونتوس، این هافبک ولزی تاکنون فرصت زیادی برای بازی در ترکیب تیم تحت هدایت مائوریسیو ساری پیدا نکرده و در ۲۴ بازی فصل جاری در تمامی رقابت ها، ۴ گل و یک پاس گل حاصل کارش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین حال صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن رمزی به منچستر یونایتد مطرح شده است، زیرا اوله گنار سولسشیر قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی یک بازیساز به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: مگوایر: برای قهرمان شدن به منچستر یونایتد آمدم

کریس کولمن سرمربی سابق تیم ملی ولز اعتقاد دارد زندگی در ایتالیا برای رمزی سخت‌تر است، اما اگر منچستر یونایتد تصمیم بگیرد این بازیکن را جذب کند، رمزی در اولدترافورد عملکرد خیلی بهتری خواهد داشت. کولمن در این باره گفت: من نمی‌دانم در یوونتوس چه خبر است، اما به اعتقاد من رمزی کمی از فرم خوبش دور شده و دلیل آن این است که با شرایط یک کشور جدید سازگار شدن، کار دشوار و زمان بری است.  

او در ادامه گفت: شاید یک سال زمان ببرد تا رمزی در یوونتوس جا بیفتد، اما شاید هم قرار نیست برای او چنین اتفاقی بیفتد. احتمال دارد رمزی از آن دسته بازیکنانی باشد که می‌توانند به خوبی در منچستر یونایتد بازی کنند. وقتی برای تیمی مانند منچستر یونایتد بازی می‌کند، با احترام به تمام باشگاه ها، باید بدانید که پیراهن این تیم بسیار باارزش‌تر از دیگر تیم‌های حاضر در این لیگ است.  

سرمربی سابق تیم ملی ولز درباره پیوستن رمزی به یوونتوس اظهار داشت: من می‌دانم که چرا رمزی به این تیم رفت. به هر حال همه می‌دانند که یوونتوس باشگاه فوق العاده‌ای است و آن‌ها هر فصل بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. با این حال او می‌خواهد در ترکیب اول تیمش باشد و به نظر من برای چنین چیزی به اندازه کافی خوب است. نمی‌دانم چرا او در یوونتوس خیلی فرصت بازی ندارد.

کولمن در ادامه عنوان کرد: وقتی شنیدم او به یوونتوس رفته خیلی خوشحال شدم. رمزی برای مدت طولانی در آرسنال بود. کار کردن در یک کشور دیگر، آن هم در باشگاه بزرگی مانند یوونتوس سختی‌ها و چالش‌های متفاوتی دارد، اما من فکر می‌کنم او برای نشستن روی نیمکت، بیش از حد خوب است.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرون رمزی منچستر یونایتد یوونتوس منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی