Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@01:39:36 GMT

اجرای آنلاین سامان احتشامی در تالار وحدت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۰۱۸۲

اجرای آنلاین سامان احتشامی در تالار وحدت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه اجراهای آنلاین هنرمندان که به میزبانی بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار می‌شود، سامان احتشامی به همراه عمران فروزش به اجرای برنامه می‌پردازند.

این کنسرت جمعه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این اجرای زنده را از تلویزیون تعاملی و اپلیکیشن تیوا تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهارمین اجرای آنلاین در تالار وحدت است که به میزبانی بنیاد رودکی و با مشارکت هنرمندان برگزار می‌شود.
پیش از این پرواز همای، کیوان ساکت به همراه گروه وزیری و علی زندوکیلی در تالار وحدت به روی صحنه رفتند.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1385364

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنسرت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی فیضی در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی حرم مطهر رضوی ویژه شب‌های قدر که با حضور مدیران حرم مطهر در دفتر معاونت خدمات زائران برگزار شد، اظهار کرد: آستان قدس رضوی با تدابیری که از ماه‌های قبل برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی اندیشیده بود، خوشبختانه ایام گذشته را با برنامه‌ریزی‌های مناسب پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده میزبانی از زائران عزادار در شب‌های قدر است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: به دلیل تلاقی دو مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان خوشبختانه شاهد حضور زائران از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور در بارگاه منور رضوی هستیم از همین رو برای مناسبت شب‌های قدر تدابیری اندیشیده شده است تا به نحو مطلوب این مراسم ویژه زائران داخل و خارج کشور برگزار شود.

برگزاری مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان

وی با اشاره به اینکه همزمان ۴ ویژه برنامه را در شب‌های قدر تدارک و پیش‌بینی کرده‌ایم، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک مراسم رسمی و جامع داریم که از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برگزار می‌شود و همزمان برای زائران عرب و اردو زبان و همچنین ناشنوایان و کم شنوایان که طی سال‌های قبل مورد توجه بوده است، مراسم ویژه شب‌های قدر را در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌کنیم.

فیضی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی مراسم شب‌های قدر در صحن‌های حرم مطهر برگزار می‌شود و در غیر این صورت تمامی رواق‌ها آماده برگزاری مراسم و میزبانی از زائران در این شب‌های عزیز است.

فراخوان خانواده رضوی جهت خدمت رسانی شایسته به زائران

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: طی سال، چند مناسبت ویژه داریم که برای خدمت رسانی به زائران از ظرفیت همه خدام و خانواده بزرگ رضوی استفاده می‌شود یکی از این مناسبت‌ها که فراخوان عمومی برای همه خدام انجام شده، شب‌های قدر است.

وی ادامه داد: در این شب‌ها، ۴۰ هزار نفر از خادمان و خادمیاران حرم مطهر رضوی و سایر بخش‌ها (بنیاد کرامت رضوی، سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و …‌) آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا (ع) هستند تا خدمت شایسته و درخور شأن به مهمانان امام رضا (ع) داشته باشند و زائران بهره کافی را از این شب‌های عزیز ببرند.

کد خبر 6064418

دیگر خبرها

  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • بازدید مدیرعامل بنیاد رودکی از جشنواره نوروزی برج آزادی
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی