Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@14:11:46 GMT

مسافرکش شیطان صفت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۰۲۵۱

مسافرکش شیطان صفت دستگیر شد

خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد شیطان صفت که از مسافران خانم با آزار و اذیت سرقت می‌کرد، خبر داد. تاریخ انتشار: 17:45 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۷۵۵

خبرگزاری میزان - سرهنگ کارآگاه " علی گودرزی " گفت: بیستم فروردین ماه امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت مقرون به آزار و اذیت با شکایت خانمی جوان برای رسیدگی تخصصی از شعبه نهم بازپرسی دادسرای ۲۷ تهران تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: شاکی با حضور در اداره شانزدهم به کارآگاهان گفت، من هجدهم فروردین ماه از میدان صادقیه به مقصد میدان پونک سوار بر یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ به رانندگی مرد جوانی حدوداً ۳۵ ساله شدم که پس از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داده و در یکی از خیابان‌های فرعی و خلوت با تهدید سلاح سرد علاوه بر آزار و اذیت، اموالم را سرقت و بلافاصله از محل گریخت.

بیشتر بخوانید: بررسی ترافیک تهران پس از قرنطینه

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاکی موفق به ثبت پلاک انتظامی خودرو نشده بود، افزود: کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی راهی محل وقوع جرم شدند و در تحقیقات اولیه و بررسی‌های میدانی موفق شدند شماره پلاک خودروی متهم را بدست آورند و به رصد‌های اطلاعی مشخص شد که خودرو پراید سرقتی بوده و در پانزدهم فروردین ماه از محله کن سرقت شده است.

وی ابراز داشت: در این بین سه پرونده مشابه دیگری به همین شیوه به پلیس آگاهی ارجاع شد و شاکیان از همان راننده خودر پراید اعلام شکایت کردند.

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: با جمعبندی اطلاعات بدست آمده هویت واقعی مرد تبهکار به نام مهران ۳۶ ساله که دارای سوابق کیفری در زمینه‌های سرقت منزل- سرقت خودرو در سال‌های اخیر بوده است، شناسایی شد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه مهران در حوالی ستارخان شناسایی و کارآگاهان موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی وی را در بیست و چهارم فروردین ماه در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان خودوری سواری پراید که متهم با آن اعمال مجرمانه اش را مرتکب شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به همراه خودروی کشف شده به پلیس آگاهی انتقال یافت، گفت: مهران همچنان منکر جرائم ارتکابی بود که پس از مواجهه حضوری با شاکیان دیگر چاره جز بیان حقیقت را نداشت و لب به اعتراف سیاه خود گشود.

این مقام انتظامی ابراز داشت: مهران اظهار کرد، من پس از سرقت خودروی پراید با نقشه پلیدی در ذهنم داشتم بانوان مسافر را از مبداء میدان آزادی و میدان صادقیه سوار می‌کردم و پس از طی مسافی تغییر مسیر داده و به خیابان‌های خلوت می‌بردم. در یک فرصت مناسب با تهدید سلاح سرد نقشه خود را عملی و اموال آنان را سرقت و متواری می‌شدم.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در اداره شانزدهم و با عنایت به دستگیری مجرم سابقه دار و اعتراف به جرم خود و شناسایی ۴ تن از شاکیان، متهم با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف جزئیات پرونده در اختیار این اداره قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت فروردین ماه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!