Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشیار گفت: همیاران سلامت روان اجتماعی تحت نظارت بهزیستی فارس با مشارکت خیرین ساکن در آن محلات این روزها با تهیه و تامین بسته های مواد غذایی یاریگر سلامت و تغذیه نیازمندان شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار» امروز (چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته های معیشتی در محلات کم برخوردار توسط همیاران سلامت روان اجتماعی در ماه میهمانی خدا، گفت: در ماه میهمانی خدا بسته های معیشتی به افراد واجد شرایط در محلات کم برخوردار و حاشیه شهر شیراز  با حفظ اکرام آن عزیزان توسط همیاران سلامت روان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس  تاکید کرد: در کنار مواد غذایی و ضدعفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا، یک بسته فرهنگی سرگرمی هم برای استفاده کودکان و نوجوانان خانواده ها تهیه و توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه همیاران سلامت روان اجتماعی تحت نظارت بهزیستی فارس با مشارکت خیرین ساکن در آن محلات این روزها با تهیه و تامین بسته های مواد غذایی یاریگر سلامت و تغذیه نیازمندان شده اند، گفت: این اقدام در راستای حمایت اجتماعی روانی از اقشار آسیب پذیر میباشد که در این مرحله ۴۶۰ خانوار، (هرخانوار به ارزش ریالی پنج میلیون ریال) مشمول این بسته معیشتی می شوند.‌

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات و همدلی در فارس توزیع بسته معیشتی کرونا در فارس بسته بهداشتی و غذایی بسته بهداشتی بسته معیشتی توزیع بسته غذایی توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان بهزیستی فارس شیراز همیاران سلامت روان اجتماعی بهزیستی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، زباله گردها، آسیب‌های اجتماعی و افراد آسیب دیده در سطح منطقه و بزرگراه‌های شهید یاسینی و دوران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار محترم تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضایی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر و کتفی پاکسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس