Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@21:59:50 GMT

تولید انیمیشن جزیره دوستی در مرکز خلیج فارس کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۱۱۸۶

تولید انیمیشن جزیره دوستی در مرکز خلیج فارس کلید خورد

مهران جلایی روز چهارشنبه در تشریح جزییات این انیمیشن افزود: در این انیمیشن سعی شده طرحی نو و فرمی تازه از جهان پیرامون را برای مخاطب کودک به تصویر کشیده شود.
وی بیان داشت: قرار است در حد امکان تمامی شخصیت ها و اشیاء و ابزار و فضای بک گراند و زمینه ها در این انیمیشن از ترکیب دایره و اشکال کروی، طراحی و مدلینگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس اظهارداشت: در این انیمیشن، کودک یاد می گیرد که با استفاده از اشکال هندسی به خلق و ابداع دنیای پیرامون خود بپردازد.

جلایی تاکیدکرد: تلاش عوامل سازنده انیمیشن براین است که درحقیقت با تهیه این مجموعه زمینه پرورش خلاقیت در کودک فراهم شود.
وی یادآورشد: همچنین در این مجموعه به موضوعاتی مانند کمک به همنوع و دیگران و حفظ محیط زیست پرداخته می‌شود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس ادامه داد: این مجموعه از ۲۳ شخصیت فرعی  و ۲ شخصیت اصلی که ظاهری دخترانه و پسرانه دارند، تشکیل شده است.
وی ابرازداشت: جمال اسکویی ، کوثر احمد آخوندی نویسنده، امین حسینیون مشاور طرح، جمال اسکویی کارگردان، زهرا مسائلی طراحی شخصیت، محمد خیاطی
طراحی آبجکت و اشیا، لیلا وفادار طراحی زمینه و داریوش اسکویی مدلینگ این مجموعه انیمیشنی را برعهده دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا انیمیشن جهان خلاقیت خلیج فارس محیط زیست سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد

این آخرهفته سه مجموعه سینمایی به‌لطف عملکرد قوی جدیدترین قسمت‌های خود رکوردهای جدیدی در زمینه فروش ثبت کردند. درحالی‌که فیلم دو قسمتی Dune به کارگردانی دنی ویلنوو و مجموعه Ghostbusters هر دو از مرز یک میلیارد دلار فروش جهانی عبور کردند، مجموعه پاندای کونگ‌فوکار پس از عملکرد خوب Kung Fu Panda 4 توانست با مجموع فروش جهانی بیش از دو میلیارد دلار به جمع مجموعه‌های سینمایی پرفروش تاریخ بپیوندد.

به گزارش زومیت، انیمیشن Kung Fu Panda 4 در سومین آخرهفته اکران نزدیک به ۱۷ میلیون دلار در داخل آمریکا فروخت و با احتساب ۵۵ میلیون دلار دیگر از بازارهای خارجی، مجموع فروش جهانی خود را به ۲۶۸ میلیون دلار رساند.

اکران این انیمیشن در سطح بین‌المللی به‌صورت مرحله‌ای انجام می‌شود، اما این آخرهفته در چین با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شد. این انیمیشن در سه روز اول اکران خود در چین، ۲۶ میلیون دلار فروش داشت.

درحال‌حاضر مجموع فروش بین‌المللی انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار ۴ به ۱۳۴ میلیون دلار رسیده است؛ درحالی‌که مجموع فروش داخلی آن تقریبا معادل ۱۳۳ میلیون دلار است. انیمیشن Kung Fu Panda 4 که با بودجه تخمینی ۸۵ میلیون دلار ساخته و توسط شرکت یونیورسال توزیع شد، همچنان کم‌فروش‌ترین قسمت مجموعه به‌شمار می‌آید.

بااین‌حال تقریبا قطعی است که این انیمیشن طی روزهای آینده در گیشه داخلی آمریکا از هر دو انیمیشن Kung Fu Panda 3 با فروش ۱۴۳ میلیون دلار و انیمیشن Kung Fu Panda 3 با فروش ۱۶۵ میلیون دلار پیشی خواهد گرفت.

اولین انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار که حالا بیش از ۱۵ سال از اکرانش می‌گذرد، با فروش کل داخلی ۲۱۵ میلیون دلار، همچنان پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه در گیشه داخلی آمریکا باقی مانده است.

در سطح جهانی پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه، انیمیشن Kung Fu Panda 2 است که اکران خود را در سال ۲۰۱۱ با فروش ۶۶۴ میلیون دلار به پایان رساند و توسط پارامونت پخش شد.

همین شرکت همچنین اولین قسمت این مجموعه را اکران کرد که ۶۳۱ میلیون دلار در سطح جهان فروخت؛ درحالی‌که سومین قسمت که توسط شرکت فاکس قرن یستم توزیع شد، اکران سینمایی خود را در سال ۲۰۱۶ با فروش ۵۲۱ میلیون دلار به پایان رساند.

با احتساب مجموع فروش کل این انیمیشن‌ها، مجموعه پاندای کونگ‌فوکار اکنون به فروشی بالغ بر ۲/۰۷ میلیارد دلار در سطح جهانی دست یافته است. حاشیه سود انیمیشن به‌لطف بودجه محدودتر مطمئنا افزایش یافته است.

درحالی‌که بودجه ۸۵ میلیون دلاری این انیمیشن با روال پس از همه‌گیری ویروس کرونا همخوانی دارد، تقریبا نصف هزینه ساخت هر یک از سه قسمت اول این مجموعه است.

به‌نظر می‌رسد که کاهش هزینه ساخت کمتر تأثیری روی استقبال‌ها از این انیمیشن داشته است. درواقع براساس وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن‌تومیتوز، انیمیشن Kung Fu Panda 4 پایین‌ترین امتیاز را در میان انیمیشن‌های این مجموعه دریافت کرده است.

این انیمیشن امتیاز ۷۲ درصد را کسب کرده است؛ درحالی‌که سه قسمت اول به‌ترتیب امتیازهای ۸۷، ۸۱ و ۸۶ درصد را دریافت کرده‌اند.

صداپیشگان قدیمی مجموعه شامل جک بلک، داستین هافمن، برایان کرانستون، جیمز هانگ و ایان مک‌شین درکنار صداپیشگان جدیدی چون آکوافینا، کی هوی کوان و ویولا دیویس در این انیمیشن حضور دارند. انیمیشن Kung Fu Panda 4 به کارگردانی مایک میچل، به‌نوعی یک ریبوت در نظر گرفته می‌شود و احتمالا می‌تواند آغازگر یک سه‌گانه جدید از این مجموعه باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • ماجراهای سوسو، بابا گازی و دوستان تازه اش در انیمیشن «موتورها»
  • ده اشتباه رایج در طراحی آشپزخانه و نحوه انجام ندادن آن
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز هفتم فروردین
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز