Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق اینترمیلان و استقلال تهران در حالی که با خبرنگارSportitalia صحبت می کرد ، از علاقه اش به فوتبال ایتالیا گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از fcinternews استراماچونی گفت:

” ایتالیا همیشه برای من بهترین است و فکر می کنم برای هر مربی ایتالیایی اینگونه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید پیشنهادات همیشه نباشند اما من جوان هستم و همیشه به اندازه کافی شانس داشته ام که پیشنهاداتی بگیرم. با این حال ایتالیا همچنان دراولویتم قرار دارد.”

او در پاسخ به این سوال که به چه تیمی خواهد پیوست گفت:

” نمی دانم، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که باشگاه هایی روی من متمرکز باشند اما هیچ تعصب خاصی ندارم. مهم این است که یک پروژه وجود دارد و من تیم های سری آ را دوست دارم.”

استراماچونی سرمربی سابق استقلال درباره شانس قهرمانی این فصل و اینکه آیا لازیو می تواند رقیبی برای یوونتوس باشد گفت:

” لاتزیو واقعا امسال خیلی خوب ظاهر شده است و فوتبال خوب و نترسی ارائه می کند و من بازی این تیم را خیلی دوست دارم. برای لاتزیو فرقی نمی کند چندم باشد و حتی دومی و سومی نیز موفقیت خوبی محسوب می شود. فقط در صورت بازگشت رقابت ها این تیم یک بازی سخت با آتالانتا در پیش دارد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ پیرلو و بازیکنان سمپدوریا پس از ضیافت شام صرف ماهی قبل از دربی اسپتزیا، دچار مسمومیت غذایی شدند.

طبق گزارش روزنامه ایل سکولو، اعضای این تیم وعده ناهار را در یک رستوران مخصوص غذاهای دریایی، صرف کردند.

پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی اعتراف کرد که او، چند تن از اعضای کادرفنی او و مهمتر از همه بازیکنان با مشکل شدید گوارشی دست و پنجه نرم می‌کنند.

فابیو دپائولی یکی از بازیکنانی بود که بسیار شدید درگیر این مشکل گوارشی شد و از روی نیمکت بازی را آغاز کرد. چند بازیکن حتی به دلیل علائمی که داشتند نتوانستند در استادیوم حضور داشته باشند، مانند جرارد یپس، دانیله گیلاردی، آنتونیو بارکا و آندره آ کونتی، که این روزنامه دلیل آن را وضعیت نامناسب توصیف کرده است.

سمپدوریا با این وجود که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت موفق شد در این بازی حساس به تساوی بدون گل دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • بزرگ‌ترین گنج گمشده ایران کجاست؟
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!