Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:38:33 GMT

آغوش باز ایران برای سعید ملایی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۱۷۴۰

آغوش باز ایران برای سعید ملایی

رئیس فدراسیون جودو ایران اعلام کرد در صورت بازگشت تمام ورزشکارانِ تابعیت گرفته، پذیرای آنها هستند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید ملایی که یکی از قهرمانان ورزش ایران و رشته جودو است و موفق شده سهمیه حضور در المپیک توکیو را بگیرد، در ماه‌های گذشته با پرچم فدراسیون جهانی و بعد از آن پرچم کشور مغولستان در رقابت‌های مختلف حضور یافت و تصمیم گرفته با پرچم این کشور به المپیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود اینکه سفر ملایی به خارج از ایران و تغییر تابعیت او، یکی از مهم‌ترین اخبار ورزشی ایران در سال گذشته بود و البته جنجال‌های زیادی به همراه داشت، اما آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو می‌گوید همچنان پذیرای این ورزشکار هستند.

میراسماعیلی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر سعید ملایی بگوید پشیمان شدم و دوست دارم به کشور خودم برگردم، چه اتفاقی برای او می‌اُفتد و آیا بازگشت‌اش پذیرفته می‌شود یا خیر، ابراز کرد: قرار نیست هیچ اتفاقی برای ایشان بیفتد چون او ادعایی کرده که هیچ‌وقت این موضوع صحت نداشته است.

 

او با تاکید بر اینکه کشور و همه ما از بازگشت سعید ملایی استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: انسان در بیشتر اوقات شاید مرتکب اشتباه شود، اما از هر جایی که برگردد، برای او منعفت دارد. ما نیز با آغوش باز از بازگشت ملایی استقبال خواهیم کرد.

جودو سعید ملایی آرش میراسماعیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جودو سعید ملایی آرش میراسماعیلی سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران

تعداد بازدید : 12 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 66 یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر کرده است و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیوها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو