Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:57:05 GMT

همبستگی ملی با مردم در مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۱۷۴۸

همبستگی ملی با مردم در مبارزه با کرونا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری فرماندار شیراز در جلسه هم اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی و اساتید دانشگاه، گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا، آسیب‌ها و خسارات فراوانی در عرصه‌های بین الملل و به طبع آن در کشور ما داشته است که طبیعتاً کلان شهر‌هایی همچون شیراز نیز از این موضوع مستثنا نبوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این شرایط خاص، علی رغم بروز خسارات و آسیب‌های فراوانی که شیوع ویروس کرونا، تمامی نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، بار دیگر به صورت صادقانه در کنار مردم قرار گرفتند که همبستگی ملی از جمله آثار ارزشمند این شرایط در کشور ما و علی الخصوص در شهرما بود که به زیبایی رقم خورد.

مقام عالی دولت در شهرستان شیراز گفت: خوشبختانه تاکنون کنترل شیوع این بیماری با مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط، در سطح استان و همچنین شهرستان شیراز به نحو مطلوبی مدیریت شده است.

امیر عنوان کرد: حسب دستور استاندار محترم فارس، بررسی چالش‌های پساکرونا و مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس در بخش‌های مختلف در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در دستور کار قرار گرفته و جمع بندی در خصوص نظرات و پیشنهادات اساتید دانشگاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مواجهه با این موضوع در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در «همایش هم اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی با اساتید دانشگاه» انجام می‌شود.

در این جلسه، نقطه نظرات مدیران دستگاه‌های اجرایی و آثار ناشی از شیوع ویروس کرونا در ابعاد سیاسی و اجتماعی و با رویکرد مدیریت بحران و مدیریت پدافند غیرعامل و همچنین در حوزه‌های امنیتی ارائه شد.

در ادامه پیشنهاداتی نیز در خصوص اقدامات کوتاه مدت و تاثیراتی که شیوع ویروس کرونا بر بازار، اصناف و واحد‌های تولیدی داشته ارائه شد که جمع‌بندی همایش به مدیران ارشد استان و همچنین در سطح ملی اعلام خواهد شد.

فرماندار شیراز تصریح کرد: تبیین اقدامات دستگاه‌های اجرایی درخصوص پیشگیری از شیوع کرونا می‌بایست برای مردم به شکل تبلیغات و فضای مجازی تبلیغ صورت پذیرد.

او تاکید کرد: انتظار داریم مطالعات علمی در خصوص پیش بینی حالت‌های مختلف درخصوص شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کوتاه مدت و بلندمدت توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شود تا برنامه ریزی و پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی درخصوص تامین امکانات مورد نیاز و اتخاذ پیش بینی‌های لازم در سایر بخش‌ها بر اساس این نتایج امکان پذیر باشد.

فرماندار شیراز بر تعیین تکلیف درخصوص متولی ارائه آمار تولید و توزیع اقلام بهداشتی، سازوکار آن، صدور مجوز در این خصوص تاکید داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار شیراز ویروس کرونا تبلیغات و فضای مجازی همبستگی ملی مدیران دستگاه های اجرایی شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بهزادفر در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که پیش از ظهر پنج‌شنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بخش نامه‌ای در قالب تدوین سند با محوریت استانداران ابلاغ کردند.

وی در ادامه افزود: در این برنامه بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم، فعالان اقتصادی و نخبگان، برنامه رشد اقتصادی با محوریت شعار سال با توجه به شاخص‌های رشد، گسترش نقش آفرینی پارک‌های علم و فناوری، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حفظ محیط زیست، حمایت از توسعه و تجاری سازی فناوری‌های راهبردی، توجه به زنجیره‌های ارزش صنایع استان تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه تهیه شناسنامه دستگاه‌های اجرایی با هدف ساماندهی امکانات، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی باید تهیه شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی نقش و جایگاه خود را برای تحقق شعار سال تعریف کنند.

بهزادفر خاطر نشان کرد: تهیه بسته‌های اجرایی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی ضروری است در این بسته سیاست‌ها، اقدامات و پروژه‌ها تعریف خواهد شد.

کد خبر 6081932

دیگر خبرها

  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • توجه به تعاونی‌ها و مبارزه با انحصارگرایی در مازندران؛ راهکار اجرایی شدن شعار سال