Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@21:05:01 GMT

کلکسیون شگفت انگیز لباس های اسطوره رئال مادرید + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۱۷۶۳

کلکسیون شگفت انگیز لباس های اسطوره رئال مادرید + عکس

رائول گونزالز بلانکو مهاجم اسطوره ای باشگاه رئال مادرید اسپانیا به تازگی تصویری جالبی از کلکسیون لباس های فوتبالی اش منتشر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در تصویری که به تازگی از رائول گونزالز مهاجم اسطوره ای رئال مادرید به همراه کلکسیون لباس های فوتبالی ای که از سایر ستارگان فوتبال به یادگار گرفته پیهراهن های ستارگان چون: استیون جرارد، باتیستوتا، ژاوی، شوچنکو، زیدان، مالدینی و روبرتو باجو دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر رائول و کلکسیونش را با هم می بینیم:

رائول گونزالز

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید روبرتو باجو رئال مادرید روبرتو باجو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل شگفت انگیز «دَستیر»

دریافت 103 MB

ساحل «دَستیر» در شهر پارسیان و در استان هرمزگان قرار دارد. این ساحل زیبا و طبیعت زیبای آن در کنار خلیج فارس و در نزدیکی شهر بندری پارسیان با سواحل بی‌نظیرش واقع شده‌است. ساحل «دَستیر» به عنوان یک مقصد توریستی محبوب شناخته می‌شود و با جذابیت‌های طبیعی و فرهنگی خاص خود، گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

دَشتی شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان پارسیان در استان هرمزگان واقع در جنوب ایران است. این شهر از سال ۱۳۹۰ از روستا به شهر تبدیل شده‌است.

از مناطق دیدنی این شهر ساحل بسیار زیبای «دَستیر» که محل زندگی و تخم ریزی لاک پشت‌های پوزه عقابی می‌باشد و از بکر ترین و زیباترین سواحل دنیا است که طول ساحل نزدیک به ۶ کیلومتر می‌باشد و باغ‌ها و قله کلات سرخ که از دیرباز محل زندگی شیوخ و حاکمان منطقه بوده است.

ساحل «دَستیر»، نام‌های دیگری مثل پارسیان و دشتی نیز دارد. این منطقه با ساحلی شنی و پهناور، آبی بسیار صاف و آرام و نیز داشتن تپه‌های سبز و جنگلی در اطراف، ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی را به ارمغان می‌آورد. این ساحل یک محیط آرامش‌بخش و شگفت‌انگیز برای استراحت، پیاده‌روی در ساحل، شنا، ماهیگیری و تفریحات مرتبط با آب فراهم می‌کند.

تصویر بردار: مهرداد صفرپور دهکردی

کد خبر 6084615

دیگر خبرها

  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • نقاشی کشیدن با ماشین تحریر (فیلم)
  • ساحل شگفت انگیز «دَستیر»
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!