Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:05:22 GMT

معلمان مدافعان آموزش

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۱۸۲۱

معلمان مدافعان آموزش

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : موجودی که خدا به نام انسان خلق کرد و اشرف مخلوقات قرار داد و در‌هایی از جمال به روی انسان باز شد و خدا را شاکریم از آن‌ها بزرگانی ایجاد شده که کنار دست معلمان بودند.

او با اشاره به تلاش‌های خستگی ناپذیر استاندار کرمانشاه در جهت مدیریت بحران‌های مختلفی چون، سیل، زلزله و کرونا وی را مدیر و متخصص کنترل بحران خواند و از تمام تلاش‌ها و حمایت‌هایایشان تشکر کرد و گفت : جایگاه امروز آموزش و پرورش مرهون حمایت‌های مدیر ارشد استان و تلاش‌های بی‌وقفه مدیران و معلمان و کارکنان این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان‌پناه افزود: از سوم اسفند که بیماری کرونا شروع شد ۷۰ درصد مدارس هم به تعطیلی کشیده شد با توجه به تجربه زلزله، جنگ و سیل، در کوتاه‌ترین زمان تولید محتوا را شروع کردیم و اولین تولید محتوای کشور را راه‌اندازی کردیم.

یزدان‌پناه ادامه داد: همکاران دلسوز برای ارائه آموزش به دورترین مناطق در روستا‌ها می‌روند و بعد از کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت، معلمان در آموزش و پرورش مدافعان آموزش هستند و همه وقت خود را در راه خدمت به دانش‌آموزان و انجام رسالت خویش گذاشته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در این مدت توانستیم به شبکه آموزشی شاد متصل شویم و روز چهارشنبه وزیر طی تماسی اعلام کردند ۴ استان از برترین‌ها هستند و کرمانشاه اولین استان در کشور است در تلاش و ارتباطی که در شبکه شاد ایجاد کرده است. امروز صد در صد مدارس ما به این شبکه متصل هستند، ۹۶ درصد از کلاس‌های ما اکنون وصل‌اند، ۸۹ درصد معلمان تا ظهر دیروز وصل بودند و ۷۵ درصد از دانش‌آموزان هم وصل شدند. در روستا‌ها و مناطقی که به اینترنت دسترسی ندارند، معلمان و راهبران آموزشی به‌صورت حضوری و با رعایت اصول بهداشتی امر آموزش را استمرار می‌دهند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش عالی استاد دانشگاه اساتید دانشگاه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود

 به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: علی فرهادی درباره افزایش دستمزد حق‌التدریس معلمان اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌های کمبود نیرو استفاده از نیروهای توانمند آموزش و پرورش است، باتوجه‌به شرایط موجود، نرخ حق‌التدریس جذابیت کافی ندارد؛ بنابراین در شورای حقوق و دستمزد افزایش نرخ حق‌التدریس تا دو برابر را پیگیری کردیم که در دستور کار قرار دارد.

وی درباره پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است؛ سال گذشته تا بهار هنوز شش ماه حق‌التدریس سال قبل معلمان پرداخت نشده بود، تا قبل از پایان اردیبهشت بدهی حق‌التدریس زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات اظهار داشت: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی پرداخت شده و تا هفته معلم باقی‌مانده حقوق آنها را پرداخت می‌کنیم.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش نیز ۱۶ مهر اعلام کرد: سال گذشته( ۱۴۰۱ ) قراردادی سه‌جانبه بین وزیر وقت آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه در رابطه با خرید خدماتی‌ها بسته شد، مبنی بر اینکه دیگر بحث خرید خدمات تمام شود. بر این مبنا قرار شد همه این نیروهای خرید خدماتی در آزمون استخدامی شرکت کنند تا استخدام شوند و در آزمون نیز به ازای سال‌های سابقه کار، امتیاز خاص به آنان دادیم.

وی با بیان اینکه امسال ۴ هزار نیروی خرید خدماتی از بین ۲۲ هزار نیروی خرید خدماتی وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی قبول شدند، ادامه داد: طبق قانون، استخدام این نیروها فقط از طریق آزمون ممکن است. در عین حال به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش به کیفیت کار بسیاری از این نیروها اعتقاد دارم. امسال هم اجازه جذب این نیروها را جز از طریق آزمون نداشتیم، اما با دستور رئیس‌جمهور خرید خدماتی‌های قبلی به خدمت فراخوانده شدند که تعداد آنان حدود ۱۸ هزار نفر است.

همچنین در راستای فعالیت نیروهای خرید خدمات، اول آذر امسال اعلام شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرگونه بکارگیری نیروی جدید از طریق خرید خدمات آموزشی، حق‌التدریس آزاد و آموزشیار نهضت سوادآموزی در مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی دولتی را ممنوع کردند، در ماده ۸۸ لایحه برنامه هفتم توسعه آمده است: به‌منظور ارتقاء کیفیت نیروی انسانی آموزش و پرورش به‌عنوان محور تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور، اقداماتی انجام شد.

وی ادامه داد: هرگونه بکارگیری نیروی جدید از طریق خرید خدمات آموزشی، حق التدریس آزاد و آموزشیار نهضت سوادآموزی بجز افرادی که در سنوات گذشته تحت این عناوین و به‌صورت مستمر شاغل در آموزش و پرورش بوده‌اند، در مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی دولتی ممنوع است. مقررات این حکم مانع از مشارکت افتخاری نخبگان بدون ایجاد هرگونه تعهد استخدامی برای دولت، نیست.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود