Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف افشاری‌نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، گفت: جلوه‌های زیبای همدلی و نوع‌دوستی مردمان بام ایران در رزمایش مواسات و کمک مومنانه از قاب شبکه‌های سراسری به تصویر کشیده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از جهانبین نیوز ؛ یوسف افشاری‌نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری عصر امروز در  جلسه هماهنگی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ؛  گفت: جلوه‌های زیبای همدلی و نوع‌دوستی مردمان بام ایران در رزمایش مواسات و کمک مومنانه از قاب شبکه‌های سراسری به تصویر کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جهانبین نیوز، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با تقدیر از ایثار و نوع‌دوستی مردم و مسیولین استان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌ مومنانه، گفت: جلوه‌های زیبای این اقدام جهادی از شبکه‌های استانی و ملی به تصویر کشیده می‌شود.

یوسف افشاری‌نیا افزود: طبق برنامه زمان‌بندی شده، رزمایش مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری نیز جز 21 استان منتخب در ارتباط زنده تصویری با شبکه‌های سراسری است.

وی بیان کرد: این ویژه برنامه به طور زنده و مستقیم روز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 لغایت 19 در فواصل مختلف از شبکه‌های یک، سه و پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

لازم به ذکر است مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور روز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش مواسات و کمک مومنانه تصویر کشیده می شود چهارمحال و بختیاری شبکه های سراسری جلوه های زیبای نوع دوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با ماه رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) در استان
- بررسی روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی اردل
- نظارت بر عرضه کالا در بازار شهرستان کیار
- ارائه خدمات درمانی رایگان به محله حاجی آباد لردگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری سرزمین تالاب‌های کوهستانی ایران
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری