Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از ۳ معلم نمونه کشوری استان بوشهر همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به میزبانی استانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از بوشهر، عصر سه شنبه (17 اردیبهشت) مراسم تجلیل از 3 معلم نمونه استان بوشهر به میزبانی استانداری بوشهر با حضور عبدالکریم گراوند و همچنین علیمراد کرمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم با حضور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور به صورت هماهنگ برگزار شد.

 

پس از دستور رییس جمهور به استانداران سراسر کشور، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر از آقایان یوسف محمدپور، حسین گرگین پور و مراد زارعی به عنوان سه معلم نمونه کشوری استان بوشهر با اهدا جوایز و لوح تقدیر، تجلیل کرد.

 

گفتنی است که با دستور دکتر روحانی رییس جمهور، در این مراسم به طور رسمی سامانه آموزشی «شاد» افتتاح شد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویدئو کنفرانس معلمان نمونه مراسم تجلیل استان بوشهر خبرگزاری شبستان رئیس جمهور استان بوشهر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران، اقتدار کشور را در گرو قدرت و عزت نیروهای مسلح دانستند و از سالها مجاهدت دلاورمردان نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی کردند.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد در آیین تجلیل از مدافعان امنیت و حافظان اقتدار و صلابت کشور گفت: نقش بی بدیل و تعیین کننده سپاه درکنار دیگر نیروهای مسلح در افزایش توان دفاعی و امنیتی، نه تنها موجب امنیت پایدارکشور شده بلکه جمهوری اسلامی را به یک قدرت بازدارنده جهانی تبدیل کرده است.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم روحیه جهادی، آمادگی علمی و عملی، کمک به محرومان و حوزه تولید در کشور و مقابله با دشمنی ها را از ویژگیهای بارز سپاه پاسداران دانست.

امیر سرتیپ دوم عیسی بیات، فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد،و سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد هم در این مراسم اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را مایه امیدواری دوستان و یأس و ترس دشمنان نظام اسلامی عنوان کردند.

بنایی رئیس دادگستری، ماموستا تمرنژاد مسئول مرکز اسلامی، حجت الاسلام آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و وطمانی سخنگوی شورای اسلامی شهر و نماینده سازمانهای مردم نهاد مهاباد هم در سخنانی، عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و امنیت کنونی کشور را مرهون مجاهدتهای سرداران و دلاورمردان نیروهای مسلح دانستند.

روحانیان و علما،خانواده معظم شهدا، سران عشایر منگور، اساتید حوزه و دانشگاه، معتمدان، بازاریان و فعالان اقتصادی، فرهنگی و مدنی هم نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران را عامل عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی عنوان کردند.

در این مراسم از مدافعان امنیت و حافظان صلابت و اقتدار کشور با اهدای لوح تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد