Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:47:11 GMT

تمدید مهلت وکالت نامه های خودرو های معامله شده

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۲۵۰۶

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از اعتبار وکالت نامه ها برای نقل و انتقال وسایل نقلیه خبر داد.

سرهنگ قدرت اله کشکولی در بیان این خبر اظهار کرد: با تصویب ستاد مرکزی کرونای کشور، اعتبار وکالت نامه های شهروندان برای نقل و انتقال وسایل نقلیه که تاریخ آنها به واسطه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در ایام شیوع و انتشار ویروس کرونا منقضی شده بود، از تاریخ پایان اعتبار وکالت نامه به مدت 40 روز کاری دارای اعتبار هستند و مالکان می توانند جهت تعویض پلاک به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پس از اتمام فرجه زمانی فوق، وکالت نامه های صادره فاقد اعتبار بوده و بایستی نسبت به تمدید اعتبار آن اقدام گردد.

رئیس پلیس راهور بوشهر یادآور شد: هم استانی ها جهت مراجعه به مراکز تعویض پلاک حتما بر اساس زوج یا فرد بودن پلاک در ایام هفته و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در این مراکز حاضر شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وکالت نامه تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهراجرا شد.
وی افزود: این طرح با محوریت پیشگیری از تردد خودرو‌های فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و موتور سیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.
موسوی اضافه کرد: در این طرح ۵۹ دستگاه خودرو و ۵۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه این طرح ۶۵ معتاد، ۲۲ سارق و ۹۵ نفر دیگر را به جرم سایر جرایم دستگیر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دیگر خبرها

  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • پیش از سفر‌های نوروزی چگونه خودروی خود را چک کنیم؟
  • آیا قولنامه با مبایعه نامه تفاوت دارد؟
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
  • از کجا بفهمیم که زمان تعویض فیلتر هوا خودرو فرا رسیده است