Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه توئیتر رهبر معظم انقلاب نوشت: آن ذهن و فکری که می تواند ماهواره را تولید و برای ارسال ماهواره بعدی هدفگذاری کند، قطعا توان تولید خودرو با مصرف پنچ لیتر بنزین در صد کیلومتر نیز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس صفحه رهبر انقلاب در توئیتر، توئیت جدیدی درباره وجود توان داخلی برای ساخت خودروی با کیفیت و کم مصرف منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این توئیت بدین شرح است: آن ذهن و فکری که می تواند ماهواره را تولید کند و برای ارسال ماهواره بعدی در مدار 36 هزار کیلومتری هدفگذاری کند، قطعا چنین روحیه، ابتکار و خلاقیت برای تولید خودرو با مصرف پنچ لیتر بنزین در صد کیلومتر و در دیگر بخشهای تولید نیز دارد.

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب کیفیت خودرو رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرید مدرسی به مهدی فضائلی: فرمان حمله به شما را شاخه ایدئولوژیک جبهه پایداری صادر کرده /این سوپرانقلابیون گوش‌شان بدهکار توئیت و تذکر نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته، سید مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، در یادداشتی مهم در شبکه اجتماعی ایکس ضمن بازنشر بخشی از بیانات رهبری درباره حجاب نوشت: «رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است...منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارداین کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. پی نوشت: به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.»

روایت مهدی فضائلی از تذکر دفتر رهبری به برخی مسئولان به واکنش‌هایی همراه بود. در همین راستا، فرید مدرسی، روزنامه‌نگار، نوشت:

‏«آقای ⁧ مهدی فضائلی⁩

‏فرمان حمله به شما از سوی شاخه ایدئولوژیک جبهه پایداری و انعکاس حملات در شبکه اجتماعی ایتا و سایت رجانیوز، توئیت پیشینم خطاب به شما را اثبات کرد؛ اولا این کارها [حواشی مربوط به بازگشت گشت ارشاد] بی‌قاعده نیست؛ دقیقا با قاعده است.

‏ثانیا هدف آنان، انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ است. می‌خواهند با اینگونه اقدامات، تنها شبکه هواداران‌شان در انتخابات حاضر شود و انتخابات حداقلی باشد که بی‌رقیب همچون گذشته پیروز شوند و از سوی دیگر ذهن مخاطبان و اعتراض جامعه از وضعیت اقتصادی و دیگر ناکارآمدی‌های اینان به زدوخوردهای شهری مشغول شود. همچنین همانند اعتراضات ۱۴۰۱، هماهنگ با اپوزیسیون دایره انتقادات را از خود دور کنند و به سوی رهبر انقلاب و نظام هدایت کنند.

‏ثالثاً همانطور که گفتم سوپرانقلابیون با توئیت و تذکر، گوششان بدهکار نیست. اگر قرار بود تذکر موثر باشد، پدرخوانده‌های این جریان به تذکرات خصوصی و علنی مقامات عالیه نظام توجه می‌کردند و پس از بارها تذکر، همچنان از صراط مستقیم خارج نمی‌شدند؛ بخاطر گندم ری یا خرمای بغداد.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897494

دیگر خبرها

  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس
  • حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری، از چه کسانی خط می‌گیرند؟
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • پس‌لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به توئیت عضو دفتر رهبری | این توئیت‌ها بدون هماهنگی نیست؟
  • پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از تذکر برادرانه تا حمایت دلسوزانه!
  • عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: تذکر به گشت ارشاد به قوت خود باقی است
  • فرید مدرسی به مهدی فضائلی: فرمان حمله به شما را شاخه ایدئولوژیک جبهه پایداری صادر کرده /این سوپرانقلابیون گوش‌شان بدهکار توئیت و تذکر نیست