Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:24:46 GMT

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۲۹۸۷

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

فرمانده انتظامی جدید اصفهان از یزد می‌آید، تعویض مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در دقایق پایانی، آمار نگران‌کننده صادرات صنایع‌دستی از نصف جهان، عدم تحقق وعده‌های دولت برای حمایت از اصناف زیان‌دیده، آرایشگری با سرپنجه‌هایی که بوی امید می‌دهد؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

فرمانده انتظامی جدید اصفهان از یزد می‌آید

با حکم فرماندهی ناجا، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به عنوان رئیس پلیس پیشگیری ناجا منصوب شد.

تعویض مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در دقایق پایانی

پس از چندین بار طرح شایعه تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، سرانجام سید محمد طباطبایی جای محمد سلطان‌حسینی را گرفت.

آمار نگران‌کننده صادرات صنایع‌دستی از نصف جهان/ کاهش شدید ارزآوری فرش دستباف

بررسی آمار اعلام شده نشان می‌دهد سهم صنایع دستی از صادرات استان اصفهان در سال ۹۸ به حدود یک درصد رسیده، موضوعی که هر اصفهانی که تعلق خاطر به این دیار داشته باشد از شنیدنش نگران شده و از ادامه پیدا کردنش می‌ترسد.

عدم تحقق وعده‌های دولت برای حمایت از اصناف زیان‌دیده/ کاهش تخلفات صنوف در ماه رمضان

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به وضعیت افت رونق اقتصادی، از عملیاتی‌نشدن وعده‌های دولت گلایه کرد و خواستار چاره‌اندیشی مدیران استانی و مدیران کلان کشوری، در خصوص دریافت مالیات از اصناف با توجه به شرایط پیش‌آمده شد.

آرایشگری با سرپنجه‌هایی که بوی امید می‌دهد/ اصلاح رایگان به شکرانه بازگشت به کار+تصاویر

جمعی از آرایشگران شهرستان نطنز تصمیم گرفتند به شکرانه بازگشایی مجدد آرایشگاه، به مدت ۱۰ روز از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت به گروه‌هایی از مردم خدمات رایگان ارائه دهند.

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان یزد وعده های دولت ورزش استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا حسن‌پور صبح امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان با تاکید بر اینکه توانمندسازی واحدهای تولیدی کوچک در امر صادرات از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج اصناف کشور است، بیان کرد: آرامشی که در بازار و مجموعه‌های مختلف است نشان‌دهنده اعتماد مردم به نیروهای مسلح کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: پنج طرح بزرگ کشاورزی در کشور برای خودکفایی در تأمین نهاده‌های دامی کلید خورده که تمامی استان‌ها می‌توانند به این رویداد مهم ورود کنند.

وی اظهار کرد: در کنار تنظیم بازار از تولیدکنندگان باید حمایت شود به عنوان مثال در بحث مرغ با وجود افزایش تولید اما قیمت‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا به تولید کننده آسیبی وارد نشود.

سردار حسن‌پور تاکید کرد: مردم باید کارهایی را که برای آرامش و تثبیت قیمت‌ها در بازار انجام می‌شود در سفره‌ها و زندگی خود احساس کنند.

وی با اشاره به تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران به منظور تسهیل در امر صادرات خبر داد: فعالیت این اتحادیه ابتدا به منظور تسهیل امر صادرات در کشورهای عراق، سوریه و آفریقا آغاز شده بود.

کد خبر 6086471

دیگر خبرها

  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت