Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم کشتی فرنگی امید گفت: در صورتی‌که فدراسیون تمایل به همکاری داشته باشد قطعاً وظیفه‌ام را به عنوان سرمربی تیم امید یا هر مسئولیت دیگری ادامه خواهم داد. تاریخ انتشار: 00:01 - 18 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۵۰۴

فرشاد علیزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره ادامه فعالیتش به عنوان سرمربی تیم امید، اظهار داشت: ادامه فعالیتم در سمت سرمربیگری تیم امید به تصمیم فدراسیون بستگی دارد و اگر تمایل به همکاری داشته باشند قطعاً وظیفه‌ام را به عنوان سرمربی تیم امید یا هر مسئولیت دیگری ادامه خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه‌های زیادی برای تیم امید در نظر داشتیم و اهداف مهمی برای کمک کردن به چرخیدن چرخه کشتی داریم، اما در حال حاضر که تمام فعالیت‌های ورزشی و غیر ورزشی تحت‌الشعاع ویروس کرونا قرار گرفته است، طبیعتاً دست ما هم برای اجرای برنامه‌ها بسته شده است و منتظریم تا در فرصت مناسب و در صورتی‌که فدراسیون مایل به همکاری با ما باشد، تمرینات را از سر گرفته و برنامه‌های خود را به مرحله اجرا بگذاریم.

دارنده مدال برنز جهان در پایان در خصوص به تعویق افتادن رقابت‌های المپیک توکیو خاطرنشان کرد: تعویق المپیک به نفع کشتی ایران است چرا که هم در کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی افرادی وجود دارند که با مصدومیت مواجه هستند و تعویق المپیک فرصت مناسبی است تا بتوانند مصدومیت خود را برطرف کرده و دوباره به فرم ایده‌آل برسند. از طرفی کادرفنی تیم‌های ملی کشتی‌آزاد و فرنگی هم فرصت بیشتری برای اجرای برنامه‌های خود خواهند داشت و از چالشی که گریبان‌گیر همه جهان شده است، می‌توانند به نفع کشتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: علیزاده: در جام باشگاه‌های جهان در برخی اوزان تغییراتی خواهیم داشت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی فرشاد علیزاده کشتی فرنگی سرمربی تیم تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده لیبروی سابق تیم ملی که در این فصل در اولین سال سرمربیگری خود در شهرداری ارومیه غوغا کرد و توانست این تیم بحران زده را تا رتبه سوم لیگ برساند، حالا به دنبال ادامه موفقیت های خود این بار در تیم ملی است.

علیزاده به همراه پیمان اکبری هم اکنون در غیاب موریسیو موتا پائز کار نظارت بر ملی پوشان را بر عهده دارند تا این مربی برزیلی به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شود.

علیزاده چهل ساله در اول راه مربیگری است و لیگ ملتهای والیبال فرصت خوبی برای تجربه اندوزی برای او خواهد بود تا به دانش مربی گری خود بیفزاید و در فصل آینده لیگ از آن استفاده کند.

شواهد نشان می دهد شهرداری ارومیه فصل آینده با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و هواداران ارومیه به شکستن طلسم عدم قهرمانی با علیزاده بسیار خوش بین هستند. البته با توجه به درخشش علیزاده در ارومیه گفته می‌شود که او چند مشتری جدی هم پیدا کرده است اما به نظر می‌رسد این مرد محبوب ارومیه‌ای‌ها ترجیح می‌دهد به کارش در شهرداری ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب