Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم‌های ملی پایه کاراته کشورمان گفت: توجه به استعدادها و پشتوانه سازی جزو برنامه های هر فدراسیونی باید قرار بگیرد.

مهران بهنام‌فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص گذراندن روزهای قرنطینه اظهار داشت: هم اکنون برای کارهای مربوط به ادامه تحصیل پسرم در کشور کانادا حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط بیماری کرونا اینجا هم باشگاه‌ها تعطیل است ولی کلاس‌های آنلاین را با شاگردان کانادایی و ایرانی خود برگزار می‌کنم.

سرمربی سابق تیم‌های ملی پایه در خصوص عملکرد درخشان سالهای اخیر تیمهای ملی نوجوانان و جوانان عنوان کرد: آخرین مسابقاتی که تیم پایه‌ای کشورمان در یک رویداد برون مرزی شرکت داشت، مربوط به سال 2018 و بازیهای المپیک جوانان در آرژانتین بود و در این چند سال همیشه قهرمان آسیا، جهان و المپیک جوانان بودیم. این نتایج فوق‌العاده‌ای نوید تزریق بازیکنان خوب را به رده سنی بزرگسالان می داد.

وی ادامه داد: بواسطه سیاست های انقباضی فدراسیون کاراته در دو سال گذشته، تیمهای پایه‌ای کشورمان به مسابقات بین‌المللی اعزام نشدند. عدم اعزام کاراته‌کاران رده سنی پایه به مسابقات، باعث بی انگیزگی آنها شده و بدین ترتیب روند پشتوانه سازی با مشکل روبرو خواهد شد.

بهنام‌فر با اشاره به برنامه‌ریزی برای تقسیم منابع برای همه رده‌ها تاکید کرد: فدراسیون به عنوان متولی امر، باید همه تیم ها و همه رده‌ها را ببیند و با درایت و تدبیر تقسیم بودجه کند تا هیچ کدام از بخش‌ها خسارت و ضربه نبینند.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته ما با کمک برخی از هیأت‌های استانی و سازمان‌ها، اردوهای سطح بالایی را برگزار می کردیم. با ملی‌پوشان رده سنی کماکان در ارتباط هستم. از آنها سوال می‌کنی تمرین دارید؟ می‌گویند وقتی اعزام نداریم، برای چه تمرین کنیم. حتی برخی از آنها نیز به فکر مهاجرت هستند.   

سرمربی سابق تیمهای ملی نوجوانان و جوانان ایران خاطرنشان کرد: توجه به استعدادها و پشتوانه سازی جزو برنامه های هر فدراسیونی باید قرار بگیرد. با رها کردن رده‌های سنی پایه، لطمات جبران ناپذیری به ورزش خواهد خورد. به طور حتم با عدم رسیدگی به استعدادها و توانایی‌های لازم، قطعا نسل بعدی در کوتاه و بلند مدت با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش نوجوانان کاراته ورزشی پشتوانه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و افغانستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و افغانستان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - افغانستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745670

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد