Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@20:19:15 GMT

قطع خط ۲۰ کیلوولتی برق کرج در اثر طوفان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۳۷۷۰

قطع خط ۲۰ کیلوولتی برق کرج در اثر طوفان

به گزارش «تابناک»، محمد رضا فلاح نژاد چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: قطع این خط برق سبب خاموشی در برخی از مناطق شرق و غرب کرج شده و در اثر شکستگی درختان همراه با سقوط اشیاء از پشت بام های منازل حداقل به سه دستگاه خودرو سواری خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: گوهردشت، ساسانی و خط چهار حصار از جمله مناطقی هستند که دراثر این طوفان دچار شکستگی درختان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: مقدار بارش های چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۲ بیشنیه در روستای ایپک با ۱۸.۷ میلی متر بوده و کمیته در شهرستان نظرآباد (شهرک کوروش ۱.۵ میلمتر بوده است که در مجموع میانگین بارش ها برای استان البرز هفت میلیمتر گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حاصل ۲۰ دقیقه رگبار و تگرگ جاری شدن سیل بی سابقه در روستای اسماعیل اباد شور قلعه پایین ساوجبلاغ بوده که تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا صندوق ETF فاسیولا دعای روز سیزدهم رمضان استان البرز کرج طوفان شکستن درختان قطع برق خاموشی مدیریت بحران ویروس کرونا صندوق ETF فاسیولا دعای روز سیزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هرس شاخه‌های درختان سیب در مراغه

اسکندری گفت: هرس درختان سیب  شهرستان مراغه با گرم شدن دمای هوا از ابتدای فروردین آغاز شده است و در باغ‌های مشرف به کوه سهند تا نیمه اول اردیبهشت ادامه دارد.

اسکندری افزود: جوان شدن درختان، کاهش آفت در باغ و افزایش محصول از جمله اهداف هرس سالانه درختان سیب است.

وی با بیان اینکه درختان سیب در مرحله باردهی باید سالانه هرس شوند افزود: هرس در درختان مسن موجب جوان سازی می‌شود.

مسئول امور باغبانی جهادکشاورزی مراغه گفت: درختانی که هرس می‌شوند میوه یک دست و بازار پسند خواهند داشت و رنگ گیری میوه در این درختان مناسب خواهد بود.

وی از باغداران خواست هرس درختان باغ خود را به هرس کاران آموزش دیده و ماهر بسپارند و شاخه‌های بریده شده در موقع هرس باید از باغ خارج و یا به وسیله دستگاه‌های خرد کن پس از خرد شدن به عنوان کود عالی در باغ استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • فیلمی از معابر کنگان بعد از طوفان
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • اجرای هرس شاخه‌های درختان سیب در مراغه
  • خروش زرینه رود به سمت دریاچه ارومیه + فیلم | آب تنه درختان اطراف رودخانه را هم گرفت
  • آیا تغییرات اقلیمی در افزایش حساسیت بهاری نقش دارد؟
  • پیرایش باغ های تاکستان در فصل بهار+ فیلم
  • پیرایش باغ های تاکستان در فصل بهار