Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@07:54:46 GMT

برپایی نمایشگاه ما کرونا را شکست می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۴۳۳۴

برپایی نمایشگاه ما کرونا را شکست می‌دهیم

دبیر جشنواره بین‌المللی "ما کرونا را شکست می‌دهیم" از نمایش ۵۰ کاریکاتور در نگارخانه‌های حوزه هنری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از حوزه هنری، سید مسعود شجاعی‌طباطبایی دبیر جشنواره بین‌المللی کاریکاتور "ما کرونا را شکست می‌دهیم"، درباره روند داوری آثار این جشنواره گفت: تیم داوری جشنواره متشکل از داوران ایرانی و خارجی آثار را رصد و فقط مرحله نهایی داوری آثار باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکثر هنرمندان خوب ایرانی از این جشنواره استقبال کردند. علاوه بر اینکه حتماً یک هنرمند ایرانی در بخش جوایز اصلی حضور دارد، از هفت هنرمند ایرانی دیگر با اهدای مبلغ دو میلیون تومان تقدیر خواهد شد.

مدیر مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری اعلام کرد: هم اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ اثر از آثار جشنواره با سایز‌های ۱۰۰ در ۷۰، در نگارخانه‌های حوزه هنری به نمایش درآمده‌اند و نمایشگاه آن‌ها فعلاً ادامه دارد.

وی ادامه داد: تعداد فینالیست‌های جشنواره ۵۰ نفر بود که آثار عده‌ای از آنان در این نمایشگاه نیست.

شجاعی‌طباطبایی در خصوص نمایش آثار جشنواره بین‌المللی ما کرونا را شکست می‌دهیم در فضا‌های عمومی گفت: یکی از بهترین مکان‌ها برای نمایش این آثار فضا‌های مترو، فرودگاه و نگار گذر میدان ولی‌عصر (عج) است که در حال انجام مذاکره آن هستیم. در تلاش هستیم تا با همکاری سازمان زیباسازی هم امکان نمایش در دیگر فضا‌های عمومی شهر را فراهم کنیم.

کد خبر 422534

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران طرح هنری هنر کاریکاتور کاریکاتور شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ما کرونا را شکست می دهیم حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر