Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی مسکینی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات عمرانی شهرستان با محوریت راه دسترسی دانشکده علوم پزشکی مراغه با تاکید به ضرورت بهسازی این مسیر افزود: با توجه به واقع شدن بخش آموزشی دانشکده علوم پزشکی، مرکز تحقیقات فسیل و برخی واحدهای تولیدی و خدماتی، ترمیم آسفالت این مسیر،   بیش از پیش احساس می شود.

وی ادامه داد: در سال های گذشته برخی تخریب ها در این جاده فرعی و مسیر تردد به وجود آمده که نتیجه آن آسیب دیدن قابل ملاحظه آسفالت آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسکینی اضافه کرد: برای رفع این مشکل، واحدهای تولیدی و خدماتی فعال در این مسیر به همراه دانشکده علوم پزشکی و مرکز تحقیقات فسیل باید به صورت مشارکتی، طرح بهسازی این مسیر اختصاصی را با همراهی اداره راه و حمل و نقل جاده اجرا کنند.

وی افزود: هم اکنون ۱۷ واحد سردخانه ای و تولیدی در مسیر اختصاصی و جاده فعلی دسترسی به بخش آموزشی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان فعال هستند که با مشارکت آنها می توان در بهسازی این مسیر گام های موثری برداشت.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نیز گفت: با توجه به اینکه جاده فعلی منتهی به این دانشکده اختصاصی این دانشکده بوده، متاسفانه آسفالت آن تخریب شده و نیازمند بازسازی است.

اصغر تنومند افزود: استفاده از این مسیر برای تردد دانشجویان و اساتید دانشکده علوم پزشکی به عنوان مرکزی علمی، ضرورت بهسازی این مسیر را دو چندان کرده است.

وی اضافه کرد: با این وجود، تاکنون دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه برای تغییر این راه اختصاصی، هیچ توافقی با واحدهای تولیدی و سردخانه های موجود در آن انجام نداده است.

نادر شریفی رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای مراغه نیز در این جلسه گفت: برای اجرای روکش آسفالت این مسیر تردد به طول حدود ۲ کیلومتر، براساس پیش بینی های کارشناسی نیاز به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی حمل و نقل علوم پزشکی کارشناسی مسیر سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشکده علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که بدنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتور‌های واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان، ساعت ۲/۳۰ روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است