Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:15:44 GMT

۲۴ دستگاه تلویزیون LED قاچاق در مرز مریوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۴۸۴۳

۲۴ دستگاه تلویزیون LED قاچاق در مرز مریوان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی کردستان، سردار علیرضا مرزبانی اظهار داشت: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مریوان حین پایش و رصد نوار مرزی با چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود به خاک کشور را داشتند، مواجه شدند.

وی افزود: قاچاقچیان بلافاصله با دیدن ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به کشور مقابل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان کردستان ادامه داد: مرزبانان در پاک سازی محل، ۲۴ دستگاه تلویزیون LED به ارزش یک میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال را کشف کردند.

سردار مرزبانی به اشراف مرزبانان این فرماندهی و رصد نوار مرزی استان به طور شبانه روزی اشاره کرد و یادآور شد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای در سطح مرزهای استان انجام گرفته و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

کد خبر 4919329

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق مرزبانی مریوان ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان قزوین شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف تشدید فشار و محاصره علیه مردم مقتدر غزه و مقاومت فلسطینی، مقامات سیاسی مصر روز دوشنبه از کشف و تخریب صدها حلقه تونل امدادرسانی مقاومت در نوار مرزی با نوار غزه خبر داد.

این تونل‌ها با هدف کمک رسانی برای مردم فلسطین در نوار غزه حفر شده و مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در همین ارتباط، ضیا رشوان، رئیس سرویس اطلاع‌رسانی دولتی مصر اذعان کرد که این کشور، بیش از ۱۵۰۰ تونل در مجاورت نوار غزه را منهدم کرده و دیوار مرزی با غزه را تقویت کرده است.

وی اعتراف کرد که مصر دیوار بتونی به طول ۶ متر روی زمین و ۶ متر زیر زمین در مرز با غزه احداث کرده است.

رشوان گفت اتهام اسرائیل مبنی بر عملیات قاچاق سلاح از مصر به غزه صحت ندارد، چرا که سه مانع میان سیناء و رفح فلسطین ایجاد کرده‌ایم که هرگونه عملیات قاچاق نه از روی زمین و نه از زیر زمین غیرممکن است.

گفتنی است مصر اخیراً دیوار حائل مرزی ۱۴ کیلومتری در مرز خود با غزه را با استحکامات بتنی به بهانه جلوگیری از قاچاق سلاح به غزه تقویت کرده است.

کد خبر 6085964

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است