Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:10:23 GMT

بیش از ۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در بابل جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۴۹۷۲

بیش از ۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در بابل جمع‌آوری شد

ایسنا/مازندران ‍ فرماندار ویژه بابل گفت: اولین شهرستانی بودیم که در استان مازندران ستاد مردمی مبارزه با کرونا را تشکیل داده که با تلاش‌های خیرین عزیز این شهرستان حدود ۵.۵ میلیارد تومان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مبارزه با کرونا داشتیم.

قربانعلی ولی‌زاده‌بورا در جلسه تجلیل اعضای ستاد مردمی مبارزه با کرونا و اتحادیه‌های فعال در مقابله با کرونا که شامگاه روز گذشته چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: نگران بازگشت موج جدید کرونا هستیم بنابراین ۴٠ میلیارد تومان برای دانشگاه علوم پزشکی درخواست اعتبار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهرستان بابل، اولین شهرستان استان مازندران بود که درگیر کرونا شد و بلافاصله پس از انتخابات، جلسات متعدد از جمله جلسات شورای تامین را تشکیل شده است.

فرماندار بابل خاطرنشان کرد: برای ما سخت بود که در شب عید بازار را تعطیل کنیم؛ در این رابطه به دلیل اینکه اتحادیه‌ها موضوع سلامت مردم را به موضوع اقتصادی ترجیح دادند، تشکر می‌کنیم.

ولی‌زاده گفت: با کمک دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه و مخابرات اولین نقاهتگاه بیماران تنفسی را آماده‌سازی کردیم که خوشبختانه مورد استفاده قرار نگرفت.

وی ادامه داد: در موضوع رزمایش کمک‌های مومنانه، شهرستان بابل بی‌نظیر فعالیت کرد.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه دست‌فروشان ما هنوز بیکار هستند و بازارهای هفتگی ما هنوز تعطیل است، افزود: نگرانی وجود دارد که آمارها برگردد، دیروز آمار ۶ بستری داشتیم اما امروز آمار ۱۸ نفر بستری را داریم.

ولی‌زاده با بیان اینکه خوشبختانه آمار فوتی‌های ما در بعضی روزها صفر بوده است، تصریح کرد: طی ۱۰ روز اخیر آمار فوتی‌های ما بیش از یک نفر نبود.

وی بیان کرد: امروز مراکز آموزشی، مساجد و امام‌زاده‌های ما هنوز تعطیل است؛ لطفا اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار بابل خاطرنشان کرد: اگر این انسجام و هماهنگی نبود، شرایط شهرستان ما قطعا وضعیت خوبی نداشت.

تعداد متوفیان کرونایی در بابل بسیار زیاد بود که با کمک‌های مردمی کنترل شد

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در ادامه این جلسه گفت: مشکلات عدیده‌ای که در جامعه ما پدید آمد، صحنه‌هایی که در کشور ما خلق شد، در کشورهای دیگر حتی در کشورهای اروپایی نیز دیده نشد.

وی با اشاره به اینکه فعالیتی که در شهرستان بابل انجام شد، قابل تقدیر است، افزود: بیمارستان یحیی‌نژاد مشکل دستگاه‌های تنفسی داشتند که با جمع‌آوری کمک‌های میلیاردی در این ایام موارد حل شد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: تعداد متوفیان ما بسیار بالا بود؛ کمک‌ها توانست زمینه کنترل این بیماری را در این شهرستان فراهم کند.

حجت الاسلام روحانی یادآور شد: این ظرفیت بالای شهرستان نشان داد که در سایر مشکلاتی که با آن مواجه است را می‌توانیم با در کنار هم بودن برطرف کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمک مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مسگریان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از معرفی دستیاران مردمی توسط فرمانداران شهرستان‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: پیرو اعلام‌های قبلی در موعد مقرر دستیاران مردمی هفت شهرستان معرفی شده اند.

مسگریان از معرفی دستیار فرمانداران شهرستان‌های فیروزکوه، پاکدشت، ملارد، پیشوا، پردیس، شمیرانات و بهارستان خبر داد.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی ضمن تقدیر از فرماندارانی که در موعد اعلام شده نسبت به امر مردمی سازی تلاش کرده و گزینه‌های خود را به عنوان دستیار معرفی کرده اند، عنوان کرد: مصاحبه دستیار فرمانداران هفت شهرستان مذکور با حضور اسماعیل قضاتلو راهبر مردمی سازی استان تهران برگزار و پنج شهرستان توانستند در این مصاحبه نمره قبولی را کسب کنند.

وی در ادامه از سایر فرمانداری‌های استان تهران که هنوز برای معرفی دستیار مردمی سازی اقدام نکرده اند خواست، با توجه به شعار سال و اهمیت امر مردمی سازی هرچه سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام کنند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی بیان کرد: نفراتی که در مرحله مصاحبه انتخاب می‌شوند جهت ارزیابی نهایی به کانون ارزیابی مردمی سازی دولت معرفی خواهند شد.

کد خبر 6079441

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند