Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:58:58 GMT

تشکر رضا رشیدپور از عوامل شبکه چهار سیما

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۵۵۸۹

تشکر رضا رشیدپور از عوامل شبکه چهار سیما

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «زندگی پس از زندگی» ویژه برنامه افطار شبکه چهارم سیما است که قبل از اذان مغرب در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود. این برنامه گفتگو با افرادی است که تجربه مرگ موقت، کلینیکی و جداشدن روح از بدنشان برای مدت کوتاهی را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رشیدپور مجری تلویزیون که با برنامه «حالا خورشید» بیش از پیش در بین مردم محبوبیت یافت، با انتشار توییتی در حساب کاربری‌اش از عوامل شبکه چهار برای ساخت این برنامه تقدیر کرد و به آن‌ها تبریک گفت. او در توییت خود عنوان کرد که پیگیر این برنامه است و از تماشای آن لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید: حضور شبنم قلی خانی در مسجد برای توزیع نذری

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط رشیدپور را مشاهده می‌کنید:

«به همکاران ارجمندم در شبکه چهار بابت ساخت برنامه‌ی عالمانه، آگاهی‌بخش و جذاب زندگی پس از زندگی تبریک عرض می‌کنم. پی‌گیر برنامه‌شان هستم و از تماشایش لذت می‌برم. دست‌مریزاد».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه چهار برنامه تلویزیونی برنامه های تلویزیونی زندگی دوباره فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.
این برنامه در هشتمین قسمت خود به موضوع «فرهنگ» می‌پردازد.

صهیونیسم و آمریکا بر آن هستند تا از طریق جریان‌های نفوذی مثل صنعت سینما با تغییر سبک زندگی مردم تدریجاً باور‌ها و ارزش‌های جوامعی مانند ایران که خود دارای فرهنگی غنی است ، تغییر دهند، «محمدرضا شهبازی» در این قسمت از برنامه سعی می‌کند به زبان طنز پرده از فرهنگ واقعی غرب بردارد.
«پاورقی»تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

دیگر خبرها

  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی
  • سرزمین شعر، میزبان میهمانان شعر علوی می‌شود
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • علیرضا افتخاری با تعدادی از شاعران به «سرزمین شعر» می‌آیند
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • مستند «زمین» از شبکه چهار