Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@07:35:28 GMT

راه اندازی قرارگاه طرح هوشمندسازی در ناجا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۵۷۳۱

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در جلسه شورای راهبردی هوشمندسازی پلیس، اظهارداشت: هوشمندسازی از اولویت های نیروی انتظامی به شمار می آید برهمین اساس همه فرماندهان و مدیران در سطوح مختلف با یک اراده قوی و جمعی وارد گام عملیاتی و پیاده سازی شوند البته باید طرح با زمان بندی مناسب به پیش رود و در مسیر اجرا نیز نوسازی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی ترین مقام انتظامی کشور به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر اجرای طرح هوشمند سازی اشاره و بیان کرد: در سال 98، تاکید بر هوشمند سازی و گفتمان سازی انجام شده است.

فرمانده ناجا بر لزوم ایجاد بسترهای لازم به منظور تسریع در اجرای طرح های هوشمندسازی در سطوح مختلف تاکید و تصریح کرد: درصدد هستیم با تسریع در فرآیند هوشمندسازی پلیس، سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات به مردم را افزایش دهیم.

سردار اشتری بر راه اندازی قرارگاهی در راستای ساماندهی و هدایت مناسب اجرای طرح هوشمند سازی در ناجا تاکید و بیان کرد: مسئولیت قرارگاه با توجه به اهمیت موضوع با خود فرماندهان است و دبیری این قرارگاه نیز برعهده فاوا خواهد بود.  

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: انتظارات و مطالبات ما از دیگر دستگاه ها باید کاملاً به صورت شفاف و مشخص پیگیری شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دستیابی به پلیس هوشمند مستلزم تعامل ناجا با مراکز علمی، دانشگاهی و نخبگان جامعه است بر  استفاده از پتانسیل شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و دانشگاه های کشور تاکید کرد. 

سردار اشتری با اشاره به اینکه تحول، نوآوری و پیشرفت بایستی مشهود باشد، خاطرنشان کرد: آموزش، ساختار و تجهیزات مناسب برای اجرای کار ضروری است و باید همزمان آن را دنبال کرد.

وی تصریح کرد: باید آموزش لازم در تمامی سطوح مختلف ناجا، برنامه ریزی و اجرا شود چراکه ارتقاء سطح دانش و مهارت افزایی فرماندهان و کارکنان پلیس در اجرای ماموریت ها امری ضروری است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: اصلاح فرآیندها باید در دستور کار باشد و با بازنگری در آن، کار دقیق تر و سریع تر انجام می شود.

سردار اشتری، به نقش کلیدی شرکت های پژوهش در این امر اشاره و برتقویت همکاری با آنها تاکید کرد و گفت: باید کار با سرعت به پیش رود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارائه خدمات به مردم جامعه نیروی انتظامی فرمانده ناجا برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح

سردار مجید ابن الرضا در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل ساخت مسکن نیرو‌های مسلح برآورد شده است گفت: اصل ۳۱ قانون اساسی بر داشتن مسکن متناسب با نیاز هر جامعه تاکید دارد و یکی از موارد مطرح شده در پیام امام راحل در خصوص وظایف دولت اسلامی نیز حل مشکل مسکن است.

وی افزود: مسکن از نیاز‌های اولیه زندگی انسان و از موضوعات جدی در سبد معیشت خانوار است متاسفانه بازدهی بازار مسکن در جامعه امروز به قدری بالا رفته که هم ارز با بازار سکه و دلار حرکت می‌کند و باید هرچه سریعتر برای حل مشکل مسکن اقدام شود.

سردار ابن ارضا با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مسکن در سال‌های آینده افزود: بالاترین هزینه در زمینه ساخت مسکن مربوط به دستمزد، مصالح و فولاد است.

رئیس ستاد تامین اجتماعی و قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی فاقد کاربری نیرو‌های مسلح با اجازه مقام معظم رهبری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تاکید کرد: نیرو‌های مسلح برای تامین مسکن مورد نیازشان باید دغدغه ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ما نیز در مدیریت استان کاملا آماده همکاری در این زمینه هستیم.

 رحمتی گفت: برای ساخت مسکن نیرو‌های مسلح زمین‌هایی در نظر گرفته شود که زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل برق، آب و گاز را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور به مسکن دغدغه اساسی دارد و اگر این خط فکری در همه استان‌ها و شهرستان‌ها جاری و ساری شود یک عملیات عمرانی بزرگ برای ساخت مسکن به راه خواهد افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسکن یک حوزه تخصصی و مهندسی است بنابراین باید به جزئیات اعداد و ارقام در این حوزه مسلط باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه در روند ساخت مسکن نیرو‌های مسلح حد توقفی وجود ندارد گفت: بر این اساس ظرف یک ماه آینده همه نیازمندی‌ها و موجودی‌ها احصا شوند به طوری که در جلسات بعدی قرارگاه فقط راه حل مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح تمام دارایی‌های خود در داخل و خارج شهر را پای کار بیاورند ما نیز بالاترین ارزش افزوده‌ای را که در استان در اختیار داریم ایجاد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • چهارمین اطلاعیه پلیس درباره عفاف و حجاب / هوشمندسازی در طرح نور
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • پلیس: «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود/ در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیستیم
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست