Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شماره‌ دویست ‌و‌ سی‌ و پنجم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «واکسن تولید» منتشر شد. تاریخ انتشار: 10:55 - 18 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۸۳۵

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، شماره‌ دویست‌ و‌ سی ‌و پنجم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «واکسن تولید» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح روز چهارشنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) رهبر انقلاب به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر و در راستای شعار سال یعنی «جهش تولید»، در دیدار تصویری با هفت مجموعه‌ی تولیدی با آنها به گفتگو نشستند. رهبر انقلاب نیز در بیانات ۵۷ دقیقه‌ای خود، کالبدشکافی دقیقی از اهمیت مسأله‌ی کار و کارگر، مفهوم جهش تولید، وظایف مردم و دولت در قبال آن، و راه‌حل‌های ممکن برای رهایی از چالش‌های اقتصادی پیش‌رو را ارائه فرمودند. نظر به اهمیت این موضوع، خط حزب‌الله در شماره‌ی این هفته‌ی خود، به جای «سخن هفته»، بخش‌هایی از بیانات ایشان که مرتبط با وظایف دولت (به معنای سه قوه) در قبال این موضوع است را مورد بازخوانی قرار داده است.

همچنین نشریه‌ی خط حزب‌الله در ایام ماه نزول قرآن، بخش‌هایی از مجموعه سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ماه مبارک رمضانِ سال ۵۳ که با عنوان «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» شناخته می‌شود، مرور می‌کند. برای این کار در هر شماره دو کلیدواژه‌ی شاخص از محتوای این سخنرانی‌ها را بررسی کرده‌ایم. «هجرت» و «هدف‌های انبیا» موضوع این بخش از نشریه‌ی این هفته است.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
گفتم مارک خارجی را از کاپشن‌‌های ایرانی بکنند/ خاطرات رهبری
همان که ماهواره می‌سازد، از عهده ساخت خودرو هم برمی‌آید / برش دیدار
این دعا فقط برای خواندن نیست!/ مطالبه رهبری
مرا در فراق خود بسوزان و بمیران/ مکتب حاج قاسم
کنار گذاشتن غیرخدا، شرط ورود به ضیافت‌الله/ کلام امام
نگاه محبت الهی را متوجه خودتان کنید/ درس اخلاق
وظیفه حفظ زن و بچه بر عهده همه ماست/ خانواده ایرانی
هنر امام حسن، جلوگیری از جریان سلطنت در اسلام/ انسان ۲۵۰ ساله
قدر دل باطراوت خود را بدانید/ حزب الله این است
قرآن کتاب زندگی است/ عکس‌نوشت

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله و به برکت خون شهدا شماره‌ی این هفته به روح مطهر شهید عبدالجلیل کارکوب‌زاده تقدیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: وقتی می‌توانیم در داخل تولید کنیم چرا از خارج وارد کنیم؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خط حزب الله نشریه خط حزب الله واکسن تولید خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: متأسفانه روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در سطح استان تولید می شود که ۷۰ درصد پسماندها قابل بازیافت در خانه‌ها هستند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، یوسف یوسفی ظهر امروز در نشست فراخوان جشنواره ملی نامه‌ای از طبیعت به مناسبت هفته زمین پاک اظهار داشت: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین به عنوان شعار هفته زمین پاک در نظر گرفته شده و لازم است در این هفته اقدامات اجرایی، رسانه‌ای، تبلیغاتی و ترویجی انجام شود. 

وی با اشاره به پیش‌بینی جشنواره مشترکی در ارتباط با موضوعات ترویج فرهنگ محیط زیست با عنوان نامه‌ای از طبیعت، افزود: 20 عنوان برنامه در هفته زمین پاک از جمله برگزاری کارگروه مدیریت پسماند، تجلیل از فعالان حوزه پسماند، افتتاح پروژه، تبلیغات محیطی، تربیون‌های نماز جمعه، سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها، پاکسازی جاده‌ها از پسماند، همکاری با کانون پرورش فکری استان در سطح استان اجرایی می‌شود. 

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خانه‌های محیط زیست در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از طبیعت و  محیط زیست، گفت: 68 خانه محیط زیست  در استان وجود دارد که در هر یک از خانه‌های محیط زیست برنامه‌هایی در زمینه پسماند و زیست محیطی برگزار می‌شود. 

یوسفی بیان کرد: در سطح کشور و استان 20 درصد پسماندهای خانگی را پلاستیک‌ها تشکیل می‌دهند، روزانه صدها تن پلاستیک مصرف می‌شود که باید فرهنگ نه به پلاستیک نهادینه‌سازی شود، آیین نامه نحوه استفاده  از پلاستیک سال گذشته ابلاغ شد که باید اجرایی شود، متأسفانه روزانه 900 تن پسماند شهری و خانگی در سطح استان تولید می شود که 70 درصد پسماندها قابل بازیافت در خانه‌ها هستند. 

احسان منصوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این نشست اظهار داشت: در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و توجه به طبیعت باید از ظرفیت کودکان و نوجوان استفاده شود، از این جهت کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان مرکزی با توجه به تجربه‌ای که در حوزه فرهنگ‌سازی محیط زیست در سال 1402 و اجرای جشنواره استانی نامه‌ای از طبیعت داشت مقرر شد امسال این جشنواره به صورت ملی اجرا شود. 

وی افزود: با اجرای این طرح کودکان و نوجوانان با شیوه صحیح نامه‌نگاری آشنا می‌شوند و می‌توان ذوق کودکان در جهت حفاظت از طبیعت پرورش داد و از ظرفیت کودکان و نوجوانان  به عنوان همیاران محیط زیست در آینده بهره‌مند شویم. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی عنوان کرد: جشنواره نامه‌ای به طبیعت از پاییز سال گذشته کلید خورد و در مراکز هزارگانه کانون پرورش فکری و نوجوانان کشور فراخوان شده و آخرین مهلت دریافت آثار تا 31 فروردین ماه امسال ادامه دارد، جشنواره در 2 بخش آزاد و کانونی و در چهار رده سنی هفت تا 17 سال برگزار می‌شود. 

منصوری بیان کرد: قالب آثار، نامه است که کودکان و نوجوانان به نمایندگی از طبیعت نام‌هایی را خطاب به انسان‌ها می‌نویسند، تاکنون یک هزار و 409 اثر به دبیرخانه رسیده که برخی از آثار در سایت به ثبت رسیده است و برخی دیگر از طریق پست یا شماره‌های واحد ادبی ارسال شده است. 

وی ادامه داد: مهلت بارگزاری آثار تا 31 فروردین ماه ادامه دارد و اختتامیه جشنواره در بازه زمانی 15 تا 22 خرداد ماه در هفته محیط زیست برگزار می‌شود و برای تمام گروه‌های سنی سه هدیه نقدی در نظر گرفته شده است. استان مرکزی یکی از استان‌های پیشرو در نهادینه‌سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست و طبیعت است و امیدواریم این امر در سطح ملی ساری و جاری شود.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌ های اجرایی
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای از هفته زمین پاک
  • فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی منتشر شد
  • واحد 4 بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت
  • شماره جدید فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» منتشر شد
  • ببینید | اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون حمله اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی