Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایران در نظرسنجی بهترین مربی تاریخ یک دهه گذشته باشگاه رییکا کرواسی بدون آوردن رای در قعر نظرسنجی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «siol.net» کرواسی خبر داد باشگاه رییکا این کشور یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین مربی یک دهه گذشته اش(2010 تا 2020) به راه انداخت.

در پایان ماتاچ کک، سرمربی اسلوونیایی رییکا با کسب 92.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 آراء به عنوان بهترین مربی یک دهه گذشته این باشگاه از سوی هواداران انتخاب شد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کنونی تیم ملی کشورمان که در سال 2012 سابقه مربیگری در این تیم را داشت در لیست رای گیری حضور داشت ولی مثل «ایوو ایتوک» و «آلن هوروات» دو مربی دیگر رییکا هیچ رایی نیاورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نظرسنجی مربی رای کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تخصیص ارز در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳ ) با حضور خبرنگاران گفت: در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظر هایی داشتیم ولی آنچه مصوب و ابلاغ شد متنی مورد توافق دولت و مجلس است.

وی‌افزود : امروز آقای فرزین در ارتباط با تامین ارز انجام شده، گزارش خوبی دادند. بر اساس گزارش ایشان میزان تخصیص ارزی که در سال گذشته انجام گرفته رشد قابل توجهی نسبت به سال ۱۴۰۱ دارد و اتفاقا یکی از بیشترین تخصیص های ارز نسبت به خودرو و قطعات خودرو است.

در حال تکمیل

کد خبر 6063573

دیگر خبرها

  • آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است
  • کنایه پاردس به مورینیو: ده‌روسی بهترین است!
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • میزان تخصیص ارز در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏