Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،به مناسبت بزرگداشت هفته معلم از تعدادی از فرهنگیان نمونه بسیجی و جهادی استان تجلیل شد.

سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم، به جایگاه و نقش والای معلمان در امر تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر اصلی‌ترین میدان جنگ نرم دشمن، میدان آموزش و پرورش است و هیچ تهدیدی بالاتر از این نیست که جولانگاه دشمن در جریان آموزشی و پرورشی کشور خلاصه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خرم با بیان اینکه در آثار شهید مطهری آمده است سعادت دنیوی و اخروی جامعه در گرو تعلیم و تربیت است گفت: در ۳۰ سال اینده اینکه کشور ما چه اینده‌ای داشته باشد و به سمت سعادت برود یا جهالت در گرو معلمان است.

سردار خرم به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نیز اشاره کرد و افزود: در این بیانیه آمده فضایل جامعه در گرو معلم تراز انقلاب است.

پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم به نقش خطیر معلمان در امر تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: معلمان با عشق و اشک، سرمشق می‌دهند و بسیار تاثیرگذار هستند.

پاشایی گفت: در شرایط کرونایی هزار و ۷۰۰ معلم برای ۳۰ هزار دانش آموز که هیچ گونه دسترسی به فضای مجازی و آموزش الکترونیکی نداشتند خدمات ارائه کردند.

پاشایی افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا آموزش تعطیل نشد و از ۵ طریق از جمله مدرسه مجازی، شبکه شاد و طرح معلم یار آموزش ادامه یافت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته معلم اموزش و پرورش اذربایجان شرقی تجلیل از معلمان نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت

وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در برنامه تلویزیونی صف اول؛ با بیان اینکه تربیت معلم ادای یک امانت مهم است؛ گفت: دانش آموزان ارزشمندترین سرمایه خانواده‌ها و بزرگترین گنج آینده کشور اند لذا مهمترین دغدغه ما تربیت معلم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مصوبه کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان در این جهت است که آزمون اختصاصی تربیت معلم بخشی از آن است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: سال گذشته ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزوده شد و طبق برنامه هفتم توسعه سالانه ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه افزوده خواهد شد.

صحرایی با تاکید بر اینکه قانون باید اجرا شود؛ گفت: قانون هم می‌گوید تنها راه جذب معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است