Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نامه‌ای به سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، با ارزشمند خواندن اقدامات این بنیاد و کمک‌های هدفمند آن به اقشار ضعیف به ویژه حاشیه نشینان، دستفروشان و اقشار کم درآمد و آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا، از انجام این اقدامات تقدیر کرد.

متن کامل پیام فرمانده سپاه پاسداران به رئیس بنیاد مستضعفان به شرح زیر است:

برادر گرامی سید پرویز فتاح، ریاست محترم بنیاد مستضعفان

سلام علیکم

بی گمان آنچه که نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایفای رسالت الهی خویش برای پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب، تا تحقق وعده‌های الهی و تمدن نوین اسلامی هماره یاری نموده، وجود و بهره‌مندی از نعمت خدمتگزاران صدیق و مجاهدان مردانی همتراز انقلاب اسلامی همچون شما برادر عزیز است که تمام وجهه همت خویش را وقف این مهم نموده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین وسیله پیرو گزارش متقن آن بنیاد، درخصوص اقدامات ارزشمند و کمک‌های بی‌دریغ و هدفمند به قشرهای مختلف جامعه، به ویژه حاشیه‌نشینان، خانواده‌های بی‌سرپرست، دستفروشان و بخش کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از بیماری کرونا که مرهون مدیریت مدبرانه، خالصانه، دغدغه مند و ارزشی جنابعالی و نیز تلاش‌های خداپسندانه کارکنان آن بنیاد است، لازم می‌دانم از روحیه انقلابی و تلاش‌های شایسته و بی‌دریغتان در این مهم، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. بی‌شک پاداش این مجاهدتها در لوح محفوظ برای جزا مثبوت و مضبوط خواهد ماند.

از قادر متعال مزید توفیقتان را تداوم تحقق تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) مسالت دارم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران درآمد نظام مقدس جمهوری اسلامی تمدن انقلاب اسلامی آیت الله العظمی تمدن حضرت امام خانواده سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، این نیرو با راه اندازی گروه‌های جهادی برای افزایش آگاهی و کمک به بیماران نیازمند نیز می‌کوشد.

بیشتربخوانید: امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد