Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:55:30 GMT

انجام مستمر و جدی بازرسی ها در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۷۵۲۰

انجام مستمر و جدی بازرسی ها در ماه مبارک رمضان

محرابی رئیس اتاق اصناف همدان  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ با اشاره به آغاز فعالیت عمده اصناف از ۲۳ فروردین بیان کرد: تمرکز عمده بازرسی ها  بعد از بازگشایی اصناف بر روی کالاهای اساسی، معیشتی همچون میوه، نان، مرغ و گوشت و خواروبار فروشی ها بوده است.

او با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت کشوری حبوبات  بوده ایم، بیان کرد: بیشترین تاکید و  بازرسی ها اتاق اصناف  بر روی خواربار فروشی ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف  همدان ادامه داد: بازرسی و نظارات مستمر بازرسان اتاق اصناف از راستای حسین خانی محل عرضه عمده حبوبات استان برای قطع دست دلالان و گران فروشی انجام می شود.

محرابی با اشاره به بازرسی روزانه از نانوایی های سطح شهر بیان کرد: روزانه در 4 شیفت  از نانوایی سطح شهر بازدید شده و موارد بهداشتی و وزن چانه مورد بررسی قرار می گیرد.

او با اشاره بررسی قیمت میوه در شهر همدان بیان کرد: با توجه به قیمت گذاری میوه در میدان بار همدان با حضور در این مکان قیمت را در  میوه فروشی ها شهر  همدان مورد بررسی قرار می دهند.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به ادامه بازرسی ها  در ماه مبارک رمضان بیان کرد:  بیش از 72 مورد بازرسی  از ابتدای ماه مبارک رمضان  از اصنافی همچون نانوایی ها، میوه فروشی، مرغ و گوشت؛ قنادی و سوپر مارکت ها  انجام شده است.

محرابی در  ادامه بیان کرد: در بازرسی های انجام شده از نانوایی ها 22 مورد کم فروشی و 14 مورد عدم رعایت نکات بهداشتی ثبت و گزارش شده است.

او با بیان اینکه در بازر سی ها  از قنادی های سطح شهر همدان نیز 3 مورد گران فروشی و 8 مورد عدم رعایت موازین بهداشتی گزارش شده است، گفت: در بررسی از میوه فروشی های سطح شهر نیز 12 مورد تخلف گران فروشی مشاهده شده است.

رئیس اتاق اصناف همدان در ادامه با اشاره به گزارش 7 مورد تخلف عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی صنف مرغ و گوشت در همدان بیان کرد: تا به امروز 4 مورد تخلف گران فروشی و 3 مورد گران فروشی در سوپر مارکت های بزرگ سطح شهر گزارش شده است.

محرابی  بیان کرد: تمامی بازرسی های انجام شده منجر به صدور فرم بازرسی  و معرفی به تعزیرات حکومتی شده است.

او با تاکید بر گشت مستمر در ماه مبارک رمضان گفـت: ماموران اتاق اصناف در این ایام در دو نوبت صبح و بعداظهر به صورت مستمر بازرسی ها را بین همه ی صنوف انجام می دهند.

انتهای پیام/د.ا

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف همدان بازرسی اصناف ماه مبارک رمضان رئیس اتاق اصناف گران فروشی بازرسی ها فروشی ها سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان

ایسنا/زنجان معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان، برای ۳۶۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل صمت، اسماعیل مسلمی اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح نظارتی که از ۷ اسفندماه در استان آغاز شده تاکنون از ۲۹۴۶ واحد صنفی و خدماتی در سطح استان بازرسی به‌عمل آمده است.

وی افزود: در این طرح که با همکاری بازرسان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در حال اجراست، ۳۶۰ پرونده به ارزش بالغ بر ۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مسئول تصریح کرد: گران‌فروشی با ۸۰ مورد، کم فروشی و تقلب ۲۸ مورد، عدم درج قیمت ۱۲۲ مورد، عدم صدور فاکتور ۵۸ مورد، حراج غیرقانونی ۱۷ مورد و نداشتن پروانه کسب ۵۳ مورد بیشترین عناوین تخلف شناسائی شده در این مدت است.

معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: این طرح نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان