Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:15:49 GMT

روحانی: کرونا هنوز وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۷۷۴۱

روحانی: کرونا هنوز وجود دارد

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح طرح احداث کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس شهر بابک خاتون آباد، رساندن رقم صادرات بخش مس به حدود یک میلیارد دلار در سال گذشته، در کنار تکمیل این پروژه به دست جوانان متخصص ایرانی پس از توقف مشارکت خارجی‌ها به دنبال دور جدید تحریمها، افتخار آفرین برای همه ایرانی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در مراسم افتتاح پروژه احداث کارخانه اکسیژن مجتمع مس خاتون آباد با تقدیر از مقرر کردن پاداش برای کارگران و دست اندرکاران اجرای این طرح، گفت: هرگونه پاداشی که به کارگران عزیز داده شود مایه خوشحالی و حق کارگران عزیز ما بویژه در این شرایط سخت است.

روحانی افزود: سال‌های ۹۷ تا ۹۹ سال‌های بسیار سختی بوده و تحریم بسیار شدیدی بر مردم ما اعمال شده و الحمدالله آن ایمان، نشاط، ایستادگی و مقاومت کارگران و کشاورزان و همه کارآفرینان جامعه مانع شده که دشمنان به اهداف‌شان برسد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: خوشحالم که همه این طرح‌ها در یک مدت زمان کوتاهی با تلاش و فعالیت مهندسین و مسئولین به ثمر نشسته و افتتاح این کارخانه همانطور که گزارش شد، کار سوخت را تسهیل می‌کند و به جای هوای عادی با اکسیژن می‌تواند اشتعال را بالا ببرد و کل این طرح‌ها برای مسأله محیط زیست هم اهمیت خاص و ویژه‌ای دارد.

روحانی همچنین پس از استماع گزارش استاندار کرمان با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در این استان برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: سرعت و یا گسترش کشف مبتلایان گاهی می‌تواند خبر خوبی باشد و خبر بدی نباشد؛ آنجایی که کیت‌های آزمایشگاهی را گسترش می‌دهیم و آزمایشگاه‌مان را زیاد و از این طریق افرادی را که هیچ علامتی هم به ظاهر ندارند شناسایی می‌کنیم، خوشحال کننده است.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر مردم دستورالعمل‌ها را مراعات نکنند و ابتلا بالا برود خبر خوبی نیست، اما اگر از طریق کیت‌های آزمایشگاهی و آزمایشگاه‌هایی که در اختیار داریم افراد مثبت را شناسایی و قرنطینه کنیم این چیز بدی نیست.

روحانی اظهار داشت: البته این معنایش این است که بیماری هنوز وجود دارد و مردم عزیز ما باید بدانند که اتمام این ویروس و این بیماری در یک زمان کوتاه علی القاعده امکان‌پذیر نیست، چون نه ما واکسن داریم، نه داروی خاص داریم و سرایت این هم بسیار شدید است، بنابراین همچنان مردم عزیز ما باید دستورالعمل‌های بهداشتی را مراعات کنند تا ان‌شاء الله شرایط بهتری برای ما در آینده پیش بیاید.

منبع: فردا

کلیدواژه: روحانی کرونا قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در واکنش به سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان، روز گذشته در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«۱.در سفر امروز رئیسی به پاکستان، پیرزاده، وزیر مسکن پاکستان در فرودگاه به استقبال رئیسی رفت. ۲.در سفر سال ۹۵ حسن روحانی به پاکستان، نواز شریف، نخست وزیر پاکستان در فرودگاه به استقبال روحانی رفت و ممنون حسین، رئیس جمهور پاکستان هم برای بدرقه روحانی به فرودگاه رفت.»

او این مطلب را با هشتگ تراز دیپلماسی منتشر کرده است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898529

دیگر خبرها

  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!