Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست بررسی تسهیلات رونق تولید به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ارائه تسهیلات رونق تولید از سال ۹۵ در استان آغاز شد، اظهار داشت: در طی دو ماه گذشته و با وجود شیوع کرونا بانک‌های عامل دو هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال مالی ۹۵ سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت‌شده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای تولیدی پرداخت شد.

۲۳۲ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه این اقدام در میان‌مدت به تثبیت اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی انجامید، بیان کرد: روند اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی در استان رو به افزایش است و با همکاری بانک‌های عامل این روند مثبت باید ادامه یابد.

تشنه دل بابیان اینکه در یک سال گذشته ۲۳۲ واحدهای تولیدی استان از محل اعتبارهای رونق تولید، تسهیلات دریافت کردند، افزود: در این مدت افزون بر ۷۰۰ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که روند بررسی‌های کارشناسی برای اعطای تسهیلات در حال انجام است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ و برنامه تولید و اشتغال به واحدهای تولیدی استان سمنان یادآور شد: سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از این منبع به ۱۶۸ واحد صنعتی و کشاورزی پرداخت‌شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: از این رقم ۴۰ واحد به ارزش دو هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال سهم صنعت و ۱۲۸ واحد به ارزش ۵۷۰ میلیارد ریال سهم کشاورزی است.

کد خبر 4919476

منبع: مهر

کلیدواژه: رونق تولید تسهیلات بانکی استانداری سمنان ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان قزوین شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید میلیارد ریال تسهیلات تسهیلات رونق تولید واحدهای تولیدی رونق تولید تولیدی استان پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین